Betalningar som görs av partner påverkar ordningsföljden för de priser som visas och, för utvalda eller sponsrade sorteringsordningar, betalningar från partner kan även påverka ordningsföljden för de boenden som anges.
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2017
Omdömet skrevs 24 mars 2017

Datum för vistelsen: mars 2017
  • Restyp: Reste ensam
FrontdeskTheLamp, Reception på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2017

Omdömet skrevs 27 augusti 2016

Datum för vistelsen: juni 2016
Omdömet skrevs 9 augusti 2016

Datum för vistelsen: augusti 2016
Omdömet skrevs 17 maj 2016

Rumstips: Best view during winter was inner yard: as street views were not so private - facing exactly opposite building hotel room windows.
Datum för vistelsen: januari 2016