Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor243 US$

Datum för vistelsen: augusti 2017
Omdömet skrevs 24 mars 2017

Datum för vistelsen: mars 2017
  • Restyp: Reste ensam
FrontdeskTheLamp, Reception på The Lamp Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2017

Omdömet skrevs 27 augusti 2016

Datum för vistelsen: juni 2016
Omdömet skrevs 9 augusti 2016

Datum för vistelsen: augusti 2016
Omdömet skrevs 17 maj 2016

Rumstips: Best view during winter was inner yard: as street views were not so private - facing exactly opposite building hotel room windows.
Datum för vistelsen: januari 2016