The Lamp Hotel(Norrköping)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 209 US$/natt.

Centralstationens Vandrarhem(Norrköping)(Mycket prisvärt!)
Comfort Hotel Norrköping(Norrköping)
Strand Hotell(Norrköping)
Borgs Villahotell(Norrköping)
Brsdtom Sluss(Norrköping)
Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Låt er inte luras av utsidan, hotellet var toppen rent och fint och toppen personal som hela tiden passade upp och kollade så allt var okey!! Frukosten var ganska basic men det fanns allt som behövdes! Det enda vi saknade var en papperskorg och nån krok på toaletten samt hårfön!!

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack fonzie91
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Superbra service, helt klart rätt personer på rätt plats.

Schysst rum, skön bra säng, stor platttv osv

Schysst bar & restaurang och helt okej käk

Kommer helt klart bo här vid framtida besök i Norrköping.

Bodde här: januari 2018, reste ensam
Tack Ronnie T
Omdömet skrevs 10 september 2017

Hyfsat hotell som ligger lite off tyvärr. Frukosten var varken bu eller bä, fanns det vanliga. Rummen var små men tillräckliga, tyvärr fick vi ett rum där avloppet till badkaret inte fungerade riktigt, vatten på hela golvet när vi duschade.Ligger som sagt lite off men det finns några restauranger i närheten. Bra hotell för att sova en eller två nätter på.

• Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Silver40301
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 från mobil enhet

Omgivningen är inte den bästa, tråkig utsikt och ombyggnationer. Rummen är extremt lyhörda, man hör allt! Frukosten var bra och servicen likaså. Rummen var hyfsat skick, liye slsrvigt renoverade men helt ok. Sköna sängar och kuddar.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Elin J
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Första intrycket av utsidan var hemskt. Vi fick ett rum där vi båda kände en stark doft av mögel. Vi fick då byta rum, samma sak där, tungt att andas, ont i bröstet och huvudvärk. Med astma var detta en ren mardröm. Allt detta inom loppet av 15 minuter.

Rummen var dåligt städade, tavelramen på väggen var ihoptejpad i varje hörn, fönsterbrädor och garderober var dammiga.

Det ser inte alls ut som på bilderna. Utanför fönstret var de en arbetsplats och tågräls.

Vi fick tack vare den trevliga tjejen i receptionen våra pengar tillbaka och bytte hotell.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
3  Tack lindblom93