Omdömet skrevs 12 november 2019

Bra personal och mycket bra läge. Rummet var ganska litet, som förväntat till det relativt låga priset och frukosten var helt o.k.
Parkering var lätt att hitta i närheten, kanske beroende på att vi var där en helgdag.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack olakD864IW
Omdömet skrevs 12 november 2019

Bra, men ganska små rum. Mycket sköna sängar och frukosten var väldigt "lagom" inte överdriven men det var inget som saknades. Personalen var väldigt "openminded" och lyhörda för ev. önskemål. Rekommenderas.

Rumstips: Lugnt, tryggt med bra sovkvalitet och lagom stor frukost.
Datum för vistelsen: november 2019
Tack 698tomasb
Omdömet skrevs 29 augusti 2019

Inget eget badrum som utlovat utan endast handfat på rummet. Toalett och dusch i korridor. Dammigt värre om sängkläderna. Väldigt varmt i rummet. Frukosten var fullt ätbar men tämligen medioker. Trevlig personal dock..

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack khakan690714
Omdömet skrevs 28 maj 2019

Det var god service och trevlig personal. Ingen hiss = ej helt tillgängligt. Fint och rent rum med skön säng. Jag trivdes och det var nära till centrum, tågstation och restauranger. Skulle kunna tänka mig att bo där igen!

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Vacation52905751070
Marin C, Owner på A Marican Hostel & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2019

Tack för din uppskattning och välkommen tillbaka.

Vänligen/Marin, receptionen

Omdömet skrevs 24 mars 2019

Extra sköna sängar, snyggt och rent. Det var fint och centralt läge på hotellet vid vattnet och parkerna. Fina omgivningar att promenera i och mycket sköna sängar.

Smidigt att man kunde ta fram sin frukost själv mär man ville. Jag rekomender verkligen A Marican Hostel & Hotel i Norrköping.

Rumstips: Jag hade ett nyrenoverat enkelrum och allt verkade nytt och fräscht.
Datum för vistelsen: mars 2019
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Venture11464935142
Marin C, Receptionschef på A Marican Hostel & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2019

Stort tack för ditt fina omdöme.
Kul att ni trivdes så bra hos oss!
Venture11464935142

Välkomna igen!