Orbitz.com
Booking.com107 US$
eDreams
Lol.travel
Omdömet skrevs 2 januari 2021

Fint och fräscht rum och mycket bra frukost. Promenadavstånd till centrum och bra parkeringsmöjligheter vid hotellet. Bra service och trevlig atmosfär. Kan varmt rekommenderas besökare till fina Norrköping

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack hallbarresa
Omdömet skrevs 29 oktober 2020

Som titeln visar mycket trivsamt.., lite som att bo hemma hos någon. Rent, snyggt, bra läge, bra parkering, god frukost, trevlig personal, jättefint badrum hade vi.
Vi rekommenderar detta lilla mysiga hotell till vänner o bekanta och hoppas få bo där igen.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack viof643
Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Ett hotell med stora rum och sköna sängar. Bra med soffgrupp på rummet och tillgång till kök. Lagom promenadavstånd till centrum eller nära till spårvagn. Social och trevlig värd. Rent och snyggt på rummet vid ankomst.

Rumstips: Vi bodde annexet, positivt
Datum för vistelsen: augusti 2020
3  Tack 861bj_rny
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Här stannade jag en natt för många år sedan och de håller måttet än idag.
Det är mysigt, familjedrivet med nära till det mesta vi kan tänkas behöva.
Hit kommer vi helt klart återvända igen.

-Rummet-
Rent och lagom stort. Dem kunde tillgodose en extrasäng som vi önskat. Uppskattar verkligen att vi även fick tops och pads i badrummet. Sängklädena var mjuka och luktade inte tvättmedel, vilket uppskattas av allergikern i vår familj.

-Frukost-
God frukost med varierat utbud och hembakat. De var måna om att det inte skulle bli trängsel i matsalen så de frågade om ungefär när vi kunde tänka oss äta frukost. Det uppskattas i covid-19 tider.

-Personalen-
Mycket trevliga och kunde utan problem checka in oss trots att vi glömt meddela i förväg.

-Närheten-
Inte allt för långt till mitten av staden. Vi kunde tom promenera in till centrala norrköping.
Matbutiken ochspårvagnen fanns hyfsat nära.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack TravelingJenSwe
Omdömet skrevs 16 juli 2020

En natt. Bra rymligt rum med stor toa/dusch utrymme. Spårvägen kunde störa lite. Bra att ha tillgång till kylskåp. Fanns laddbar p-plats mot betalning. Sängen var bra och större modell på tv. Kan tänka mig att återkomma. Trevlig personal. Frukost med gott om utrymme.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Kenneth J