The Lamp Hotel(Norrköping)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 205 US$/natt.

Comfort Hotel Norrköping(Norrköping)
Strand Hotell(Norrköping)
Hotel Centric(Norrköping)
First Hotel Central(Norrköping)
  • Restaurang
Cancelon
Borgs Villahotell(Norrköping)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Toppen bra julbord. Villa Fridhem bjuder på ny tänk av klassiska jul rätter. Spännade tolkning av de klassiska ägghalvorna. Julbordet var väl planerat. Fantastiskt utbud av rätter. Mycket god sill, revbensspjäll och ostkaka. Värt ett besök!

Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack Jenny H
Magnus D, Hotelldirektör på Villa Fridhem, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2018

Så härligt Jenny att du uppskattade vårt julbord så mycket, det gläder oss mycket! Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 16 november 2017

en kickoff med jobbet första intryck vid ankomst wow mycket trevlig personal vid incheckning lokalerna fina lunch bra snyggt upplagt kanske lite små portioner kvällsmat också mycket fint och gott lite små portioner frukost väldigt bra rummet välstädat och tyst spat fräsch men hade tyvärr inte tid att utnyttja

• Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack christer_13
Magnus D, Hotelldirektör på Villa Fridhem, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2017

Tack Christer för din fina summering av din vistelse hos oss. Det gläder oss mycket att du uppskattar vår härliga personal, vår lunch, middag och frukost samt våra fina rum. Jag tar med mig dina tankar kring små portioner och hoppas ändå du blev mätt och belåten.
Välkomnar dig gärna tillbaka - då hoppas vi du hinner prova vår relaxavdelning!

Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Huvudbyggnaden är jättefin och mysig. Rummet var välstädat men inget speciellt, ganska lyhört mellan rummen. Middagen var jättebra och personalen trevlig. Hotellet ligger avskilt och i vacker omgivning.

Bodde här: maj 2017, reste med familjen
Tack Rickard797
Magnus D, Hotelldirektör på Villa Fridhem, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2017

Tack Rickard för din vistelse hos oss och för att du tagit dig tid att delge dina tankar här. Vi gläder oss över att du uppskattade din vistelse så mycket, varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Härlig miljö och fin vy på utsiktsplatsen. Mycket barnvänligt och bra med aktiviteter att göra.
Maten var jättegod och pluspoäng för barnbuffén även om jag tror att min dotter också hade uppskattat vuxenmaten.

Vi testade poolen. Lite för mycket klor i vattnet tycker jag klolukten fanns även i korridorerna.

Rummet var Ok men hade nog helst bott i huvudbyggnaden.

Personalen var hjälpsamma och supertrevliga.
Här bor vi igen om vi ska besöka Kolmården.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Meg L

Magnus D, Hotelldirektör på Villa Fridhem svarade på det här omdömet
Vad roligt Meg att ni haft det så bra hos oss, det gläder oss mycket! Visst är det fina omgivningar vi har! Så härligt att ni uppskattar vår mat samt vår härliga personal!
Klordoseringen i poolen sköts per automatik efter behov och kanske var det så att doseringen just skett, beklagar om det upplevdes som stark doft.
Vi välkomnar er gärna tillbaka igen - meddela då att du har önskemål om att bo i samma byggnad som poolen så hoppas vi kunna tillgodose det!

Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Konferens & kick off med jobbet. Ett 30-tal kollegor som åt, badade spa och åt mat. Hotellrummen är OK men känns lite mer kursgård än hotell. Spa-avdelningen är helt OK men möjlighet att basta och bada. Utöver spa finns det även biljard och fussball-bord att fördriva tiden med även om en promenad i omgivningarna är mer värda! Vackra skogar och en del fina vyer.
Maten som serverades var mycket väl tillagad men trots tre rätter var ett fåtal av oss nöjda då rätterna var otroligt små. Mera av tapas- eller avsmakningskaraktär än en middag tyvärr. Men fina råvaror, god service gör det ändå värt ett besök även om det inte övertalar mig att komma tillbaka eller förlägga ytterligare en kick off här.

Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack 76g_rana
Magnus D, Hotelldirektör på Villa Fridhem, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2017

Tack för din feedback och för din vistelse hos oss. Det gläder oss att du uppskattar våra fina omgivningar samt vår goda och vällagade mat och fina service. Tråkigt att ni upplevde små portioner, det tar vi vidare till våra ansvariga. Hoppas få välkomna er tillbaka till oss!