“Drömigt i ljus pastell!”

Marikas Cafe & Inredning
Rankad som nr 2 av 219 Restauranger i Norrköping
Beskrivning: VÅR MAT Vi använder Svenska och Ekologiska ingredienser för smaken, barnen och vår planets skull. Vi har allt från Matiga "Truckare" till Fräscha Bagels med lättare pålägg, läckra Smoothies på Färsk frukt och goda juicer. På lunchen serveras fräscha sallader och en lättare dagens rätt, oftast bestående av svenska husman. Vi lägger stor vikt vid att alltid ha veganskt sortiment att servera
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

På Marikas kan man både fika och köpa en liten present till någon man gillar. Fantastiska bakverk, lättare rätter som kyckling/fetaost paj och ett stort urval av théer, juicer och kaffe.
Vill man köpa present finns ljus, fina porslinsmuggar som man kan fylla med olika trevligheter och slå in i cellofan och en hel massa annat kul. Servering både inne/ute. Trevlig personal.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Charlotte H

Omdömet skrevs 13 juli 2021

Valde lunchställe (vid genomresa) efter betyget på TripAdvisor. Och ingen i familjen var besviken. Lax salladen var extra fin och matig. Pannkakorna och räkmacka också mycket bra. Stället förtjänar sitt höga betyg.

Tack mariesK5206CC
Marie656, Ägare på Marikas Cafe & Inredning, svarade på det här omdömetSvarade 14 juli 2021

Tack Så mycket. Det glädjer oss att ni är nöjda. Varmt välkomna tillbaka när ni passerar Norrköping nästa gång. Med vänlig hälsning, Marika

Omdömet skrevs 12 juli 2021

Jättenöjd! Både över fikat och den goda maten. Fanns mycket gott att välja på. Salladerna är fantastiska. Trevlig personal och mysigt ställe. Perfekt att man också kan köpa med sig nåt från presentshopen om man vill.

Datum för besöket: mars 2021
Tack 377veronican

Tack så mycket för att du tog dig tiden att recensera ditt besök hos oss och varmt välkommen åter Med vänlig hälsning, Marika

Omdömet skrevs 9 juli 2021

Hela familjen lunchade på Marikas. 2 vuxna och 3 barn från 1-6. Fanns något på menyn till alla. Otroligt rent och fräscht både inne och ute. Sommarmenyn gjorde det svårt att välja då allt lät otroligt gott men vi landade på pannkaksmenyn till barnen med sommarbär, aldrig har tallrikarna varit så tomma. Och vi vuxna valde Caesarsalladen med räkor och den asiatiska kycklingen och dessa var något av det godaste vi ätit. Till dessert valde barnen glass och vi små delikatesser som päronbiskivier och vegansk morotstårta vilket var himmelskt, och såklart kaffe på maten.

Mycket bra priser och personal som brinner för att vi kunder ska njuta och mysa. Vi kommer snart tillbaka till Marikas helt klart.

Tack Livly20
Omdömet skrevs 7 juli 2021

Detta Café rekommenderar jag till 100%! Jag var där med min familj och det var perfekt för alla, det fanns perfekta bakverk/luncher till barn liksom till vuxna. Personalen är supertrevlig. Man märker verkligen att äkta råvaror är något som är viktigt för Marika när man känner den underbara smaken!
Varje gång jag har varit där har det alltid varit snyggt och fräscht, speciellt på toaletten.
Wow alltså! Om du har vägarna förbi är Marikas Café ett måste

Tack Y4645KYingridh

Resenärer som tittade på Marikas Cafe & Inredning tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Marikas Cafe & Inredning? Berätta vad du tyckte!