“Bröllopstårtor”

Marikas Cafe & Inredning
Rankad som nr 7 av 216 Restauranger i Norrköping
Beskrivning: VÅR MAT Vi använder Svenska och Ekologiska ingredienser för smaken, barnen och vår planets skull. Vi har allt från Matiga "Truckare" till Fräscha Bagels med lättare pålägg, läckra Smoothies på Färsk frukt och goda juicer. På lunchen serveras fräscha sallader och en lättare dagens rätt, oftast bestående av svenska husman. Vi lägger stor vikt vid att alltid ha veganskt sortiment att servera

Beställde bröllopstårtor till mitt bröllop och vi blev så nöjda. Smakade underbart och fantastiskt fina. Blev precis som jag önskade och allt gick smidigt. Kommer absolut åka till Marikas igen! Tack!!

Datum för besöket: maj 2021
Tack jenniferandersson93

Omdömet skrevs 10 april 2021

Köpt mat för avhämtning en gång i vintras och tog caesarsallad vilket var sjukt bra! Men idag köpte vi smörgåstårta och det var den godaste jag ätit! 10/10 helt perfekt! Samt super trevlig personal och supermysig lokal med både café och butik! Kommer bli många besök dit.

Datum för besöket: april 2021
Tack simona579
Omdömet skrevs 4 april 2021

Supergod mat och ett extra plus till fetaoströran.
Det förgyllde vår påskafton❤️. Tack, återkommer.

Datum för besöket: april 2021
Tack MalinLonn
Omdömet skrevs 26 mars 2021

Otrolig service, helt underbar ägare och underbar mat och bakverk! Går ni inte hit så missat ni verkligen något!!

Datum för besöket: mars 2021
Tack Mammanmalins
Omdömet skrevs 21 mars 2021

Fantastiskt goda mackor och bakverk, underbar och tillmötesgående personal. Superfräsch servering och uteservering. Rekommenderas verkligen!

Datum för besöket: mars 2021
Tack 929jeanettee

Resenärer som tittade på Marikas Cafe & Inredning tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Marikas Cafe & Inredning? Berätta vad du tyckte!