“Lång väntan”
Omdöme om Hamnkrogen Lindö

Hamnkrogen Lindö
Rankad som nr 174 av 216 Restauranger i Norrköping
Beskrivning: Restaurangen öppnade i augusti 2018 och har snabbt blivit mycket populär. Belägen i Lindö Småbåtshamn bara några minuter från Norrköping city och erbjuder en riktig skärgårdskänsla med hamnen och Bråviken precis utanför fönstret. Erbjuder klassiska rätter tillagade av råvaror av högsta kvalitet - kryddade med kärlek. Gratis gästhamn för alla båtgäster.

Tar jättelång tid att få maten.
Verkar vara rörigt i köket.
Har varit här flera gånger för att ge det en chans. Bor ju nära men nu får det räcka.
Samma sak varje gång.
Högt pris för den typ av mat de har på menyn

Datum för besöket: maj 2021
Tack Global661937

Omdömet skrevs 20 januari 2021

Var där och åt med några vänner i sommar. Servicen var perfekt. Servitören gav oss tips på grejer att göra i området. Maten smakade underbart, det blev Oxfilépastan. Utsikten var magisk vid solnedgång.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Mujkovic
Omdömet skrevs 18 augusti 2020 från mobil enhet

Har nu testat samtliga pizzor (och
även en hel del ur ala carte menyn. Allt har smakat bra! Gösen är favoriten och bland pizzorna är Pampus bäst! Serveringspersonalen är lite ojämn.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 157madeleines
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Vi (2 vuxna) beställde en oxfilépasta och en halloumi-sallad. Smakade okej. Lite förvånade blev vi när vi hittade en pommes i salladen, under berget av romansallad...? ”Oj då, så ska det inte vara...” När vi senare på kvällen började må illa och märkte hur magen bubblade insåg vi att där äter vi inte igen. En härlig servitris hade de, men tyvärr hjälper inte det.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Familjesemester1234
Omdömet skrevs 7 maj 2020

det var något av det bästa jag har ätit ni som säger att det var dåliga har tyvärr ingen smak. Bra service, perfekt mat, fin utsikt och ett bra läge. Glasskiosken var jättebra. Verkligen värt ett besök :). Kom dit på sommaren om du vill ha fin utsikt och sitta där ute.

Datum för besöket: juni 2019
2  Tack wiberf

Resenärer som tittade på Hamnkrogen Lindö tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Hamnkrogen Lindö? Berätta vad du tyckte!