SPARA 18 US$
Boka nu, betala på plats
eDreams181 US$
CheapTickets163 US$
Travelocity163 US$

Trevligt bemötande och mysig miljö. Väldigt bra service och bra läge. En tidsresa långt från prefab och steril hotellkänsla. Önskar Hotellet lycka till med att hålla den väldigt speciella och genuina känslan av lite gammeldags lyx, lite som i "Fanny och Alexander".

Datum för vistelsen: april 2021
Tack lilla-larsdotter
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Om du tröttnat på stora hotellkedjor med standardiserade rum och stordriftskänsla och i stället söker det lilla, intima och personliga boendet, då är Strand hotell min bästa rekommendation i Norrköping. Här bor du i vacker miljö, mitt inne i stan, med unika rum som ger hemmakänsla i historisk miljö. Hög standard och personal som alltid gör sitt yttersta för att göra vistelsen till något extra. Frukost
med högsta betyg serveras i vackra salonger med storslagen utsikt över strömmen. Värt resan!!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Staffan51Gbg
Omdömet skrevs 20 april 2021

Finns inget att klaga på. Fint och städat rum (4). Bevarad äldre fin byggnad. Rimliga priser. Tog inget extra för mitt barn. Jätte god frukost. Vacker utsikt. Fika på em. Bäst av allt personalen som går in för att gästen ska känna sig hemma. De behandlade oss som sina gäster och inte kunder. Det är en skillnad. Jar råkade göra sönder ett champagneglas som jag ville ersätta vid utcheckning. Men det ville inte vår värdinna som svarade med att hon hoppades att vi snart kommer tillbaks vilket vi definitivt kommer att göra.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack cxahmed
Omdömet skrevs 7 april 2021

Trevligt och mysigt hotell med både charm och bra service. Det passade våra familjer för en fin upplevelse i Norrköping. Stora originella rum och utsökt frukost.
Familjär känsla med personal som hjälpte oss med bl.a tips på restauranger.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack ingmariejonsson33
Omdömet skrevs 23 mars 2021

Mycket trevligt, rent och mysigt hotell i centrala Norrköping med nära till allt. Personalen är underbara och vi hade det trevligt med dem. Perfekt service, underbar frukost och kakelugnar i varje rum. Lite som ett boutiquehotell med intressanta detaljer varän man tittar. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack mstrom667479