Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Ett väldigt charmigt och personligt hotell på bästa läge. Valde ett rum med utsikt över floden. Rummet var trevligt och rent med ett litet badrum som hade en liten kristallkrona i taket.
Sängarna var sköna och gick att ställa fasthetsgrad med fjärrkontrollen.

Bemötandet vid incheckningen var hjärtligt och man berättade glatt om diverse sevärdheter och restauranger.

I salongen fanns te och kaffe med hembakat att förse sig med.
Här serverades även frukosten. Häftigt upplägg då assietterna vid buffén var av blandad kompott.
Bröd, flingor, kokt ägg och lite annat fanns på buffén men pålägget serverades vid bordet. Man kunde även beställa varmt, såsom ägg och bacon.
I salongen var levande ljus tända i kakelugnen och det var mycket trivsamt att sitta där.

Hit återkommer vi gärna!

1  Tack annalP4596UH
Omdömet skrevs 20 augusti 2020

Vi var för en dag i Norrköping, en spännande stad. Hittade Strand hotell på Tripadvisor och blev inte besviken. Ett fint rum med originell inredning, ett väldigt trevligt bemötande och inte minst en väldigt fin frukost i den underbara salongen var väldigt glädjande. Bästa läge, dessutom.

Tack Heiko D
Omdömet skrevs 19 augusti 2020

Charmigt privatägt hotell på bästa läge vid vattnet i Norrköping. Individuella fina och mysiga rum, vissa med vacker kakelugn. Underbar lugn atmosfär i gemensamhetsutrymmena. Frukostbuffén är bättre än på 5-stjärnigt hotell. Om ni är i Norrköping eller ska passera, stanna här för övernattning, ni kommer inte att ångra det.

Tack 924jan1
Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Jättemysigt hotell i gammal stil med stuckaturer i taket och möbler och tapeter som matchar den tidsåldern. Supertrevlig personal som fixade bra glutenfri frukost och hjälpte till med tips om bra restauranger.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack susannestal
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Vi bodde i svit 4 en natt och njöt av den snygga inredningen, det lyxiga badrummet med eget bubbelbad, den goda frukosten och den trevliga personalen - en höjdare! Det gör vi gärna om, och kan varmt rekommendera till andra.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack olof2016