TripAdvisor
Norrköping
Publicera
Inkorg
Sök

Mycket personligt och mysigt litet hotell i centrala Norrköping. Endast 19 rum varav alla är inredda i olika stilar, ofta med kakelugn dessutom. Själva hotellet ligger i en gammal patricervåning och har dessutom en nyare del i en annan del av huset. Vi bodde i ett stort och rymligt familjerum för 4 personer i två nätter. Mycket trevlig personal och mycket bra frukostbuffé med bra alternativ för laktos- och glutenintolerans (vilket vi har i familjen). Rekommenderas å det varmaste.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack marianilsson10
HotellStrand, Ägare på Strand Hotell, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack för ditt fina omdöme; roligt att ni trivdes. Välkommen tillbaka!/Strand Hotell

Omdömet skrevs 27 november 2019

Det var ett mkt mysigt hotell i gammal stil samt låg centralt. Det enda som vi inte visste var att ville man ha "afternoon tee" så skulle man förboka det vilket inte stod på hemsidan men annars var allt toppen!

Rumstips: Vi bodde i juniorsviten vilket verkligen kan rekommenderas. Underbart inrett i gammal stil samt ett underbart bubbelbadkar!
Tack agotva962454
Omdömet skrevs 24 november 2019

Jag och min sambo åkte ner till Norrköping med familjen och bodde på strand Hotell. Vi bodde i olika rum och alla var så nöjda! Jag och min sambo tog ett lite lyxigare rum med bubbelbad och himmelssäng.
Rummet var så otroligt mysigt och annorlunda mot alla andra hotell.
Sängen var så otroligt skön och frukosten var otroligt mysig och god.
Personalen var trevlig och välkomnande.
Kommer inte bo på ett annat hotell i Norrköping i framtiden.
Tack för vistelsen!

Tack Maria E
Omdömet skrevs 16 november 2019

Litet och personligt och vackert. Trevlig personal och fina rum. Väldigt flexibla om man har olika önskemål. Finns möjlighet att också ta med sin hund. Maten fungerar toppen för oss som inte tål gluten.

Tack mariaelsa2019
Omdömet skrevs 13 november 2019

Mysigt hotell med hög standard, superb service och fantastisk frukost!
Centralt beläget med utsikt över vattnet.
Väldigt lugnt och vackert inrett.
Hit vill jag fler gånger och bara njuta av miljön. Äta frukost länge.

Restyp: Reste i arbetet
Tack stina339