TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 27 november 2019

Det var ett mkt mysigt hotell i gammal stil samt låg centralt. Det enda som vi inte visste var att ville man ha "afternoon tee" så skulle man förboka det vilket inte stod på hemsidan men annars var allt toppen!

Rumstips: Vi bodde i juniorsviten vilket verkligen kan rekommenderas. Underbart inrett i gammal stil samt ett underbart bubbelbadkar!
Tack agotva962454
Omdömet skrevs 24 november 2019

Jag och min sambo åkte ner till Norrköping med familjen och bodde på strand Hotell. Vi bodde i olika rum och alla var så nöjda! Jag och min sambo tog ett lite lyxigare rum med bubbelbad och himmelssäng.
Rummet var så otroligt mysigt och annorlunda mot alla andra hotell.
Sängen var så otroligt skön och frukosten var otroligt mysig och god.
Personalen var trevlig och välkomnande.
Kommer inte bo på ett annat hotell i Norrköping i framtiden.
Tack för vistelsen!

Tack Maria E
Omdömet skrevs 16 november 2019

Litet och personligt och vackert. Trevlig personal och fina rum. Väldigt flexibla om man har olika önskemål. Finns möjlighet att också ta med sin hund. Maten fungerar toppen för oss som inte tål gluten.

Tack mariaelsa2019
Omdömet skrevs 13 november 2019

Mysigt hotell med hög standard, superb service och fantastisk frukost!
Centralt beläget med utsikt över vattnet.
Väldigt lugnt och vackert inrett.
Hit vill jag fler gånger och bara njuta av miljön. Äta frukost länge.

Restyp: Reste i arbetet
Tack stina339
Omdömet skrevs 25 oktober 2019

Katastrofalt dåligt afternoon tea. Vi var ett stort gäng från jobbet som tänkte att vi skulle njuta av en klassisk afternoon tea tillsammans. Till en början var personalen inte alls välkomnande, ingen visade oss till borden eller presenterade vad vi skulle få äta. Det kom in en scones var med lite marmelad och färskost. Dessa var torra och kalla. Sedan kom ett fat med fyra typer av matbitar och fyra dessertbitar, en varsin liten bit till sällskapet och det var allt. Ingenting smakade bra, den som var godast smakade ungefär som färdigköpt kyckling- och curryröra. Till fanns te och kaffe, några vanliga bondkakor och en liten smaklös eclair med grädde och det var allt. Personalen syntes inte till något mer under vistelsen, ingen frågade heller om det smakade bra. Vi hade ställt in oss på en buffé med scones, gott plock och pajer. Allt gick på nästan 200 kr per person!!! Det var första och sista gången jag var här. Jag kommer heller aldrig att rekommendera någon att gå hit, så dåligt!!!

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Linnea B