TripAdvisor
Norrköping
Publicera
Inkorg
Sök

Litet och personligt och vackert. Trevlig personal och fina rum. Väldigt flexibla om man har olika önskemål. Finns möjlighet att också ta med sin hund. Maten fungerar toppen för oss som inte tål gluten.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack mariaelsa2019

Mysigt hotell med hög standard, superb service och fantastisk frukost!
Centralt beläget med utsikt över vattnet.
Väldigt lugnt och vackert inrett.
Hit vill jag fler gånger och bara njuta av miljön. Äta frukost länge.

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack stina339
Omdömet skrevs 25 oktober 2019

Katastrofalt dåligt afternoon tea. Vi var ett stort gäng från jobbet som tänkte att vi skulle njuta av en klassisk afternoon tea tillsammans. Till en början var personalen inte alls välkomnande, ingen visade oss till borden eller presenterade vad vi skulle få äta. Det kom in en scones var med lite marmelad och färskost. Dessa var torra och kalla. Sedan kom ett fat med fyra typer av matbitar och fyra dessertbitar, en varsin liten bit till sällskapet och det var allt. Ingenting smakade bra, den som var godast smakade ungefär som färdigköpt kyckling- och curryröra. Till fanns te och kaffe, några vanliga bondkakor och en liten smaklös eclair med grädde och det var allt. Personalen syntes inte till något mer under vistelsen, ingen frågade heller om det smakade bra. Vi hade ställt in oss på en buffé med scones, gott plock och pajer. Allt gick på nästan 200 kr per person!!! Det var första och sista gången jag var här. Jag kommer heller aldrig att rekommendera någon att gå hit, så dåligt!!!

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Linnea B
Omdömet skrevs 13 oktober 2019

Hade bokat dyraste sviten med stort bubbelbad. En överraskning till min syster som fyller jämt. När jag bokade så frågade jag när vi fick checka in och det var ingen tid utan bara att komma. Kvällen innan resan så ringde jag igen för att få bekräftat att det var ok att få tillgång till rummet kl 11. När vi kom dit så fick vi reda på att rummet inte skulle vara tillgängligt förrän kl 15. Nåväl när jag förklarat att jag blivit lovad rummet så prioriterade dom att städa det så vi kunde få tillgång till det så fort som möjligt. Efter mycket om o men så fick vi äntligen sviten. En död blomma stod i fönstret. Ljuskoppar utan ljus. Minibaren var inte uppdaterad, kylskåpet fungerade inte. Kaffemaskinen stod med gammalt vatten i behållaren, ljuslampetter på väggen med helt nerbrunna ljus. Det var jättedåligt städat.Kändes verkligen inte roligt- min överraskning,,,Döm om vår förvåning,, lyfte på slängkappan och vad låg där på golvet om inte en neglige! Nej fy sjutton vad dåligt. Vi sa ju förstås till om det här o dom skulle fixa rummet medan vi gick på stan. När vi kom tillbaks så hade dom bara satt ljus i dom tomma ljushållarna. Gick då upp till receptionen och talade med hotellchefen. Hon hade fått höra lite från personalen men visste inte allt. Hon var i alla fall väldigt tillmötesgående och trevlig. Reducerade priset och bjöd på en flaska vitt vin som hon kom ner med till oss. När vi skulle till att fylla bubbelbadet med vatten så visade det sig att badkaret var smutsigt så det var bara att kontakta receptionen igen,,,, På morgonen när jag vaknade så berättade min syster att hennes säng var helt nerlegad. Alltså,,, ett rum som kostar 2.300kr/natt. Kan man inte kräva mer??? Vill poängtera att hotellchefen var mycket tillmötesgående så det kan vi inte klaga på. Mvh Doris Boberg

Datum för vistelsen: oktober 2019
1  Tack dorisboberg172
Omdömet skrevs 29 september 2019

Mycket bra läge med gångavstånd och närhet till allt i centrala staden. Personal var trevlig och tillmötesgående. Frukosten var bra med mycket att välja på många ekologiska produkter. Matsalen är lugn och mysig den består av en serie hemtrevligt inredda stora rum med utsikt mot Strömmen.
Vissa andra gäster har upplevt problem med att hitta parkering men det gjorde inte vi det fanns bra möjligheter på de intilliggande gatorna.

Rumstips: Vi hade ett litet men mycket bra rum med utsikt mot bron över strömmen.
Datum för vistelsen: september 2019
Tack tlarss800087