TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 13 oktober 2019

Hade bokat dyraste sviten med stort bubbelbad. En överraskning till min syster som fyller jämt. När jag bokade så frågade jag när vi fick checka in och det var ingen tid utan bara att komma. Kvällen innan resan så ringde jag igen för att få bekräftat att det var ok att få tillgång till rummet kl 11. När vi kom dit så fick vi reda på att rummet inte skulle vara tillgängligt förrän kl 15. Nåväl när jag förklarat att jag blivit lovad rummet så prioriterade dom att städa det så vi kunde få tillgång till det så fort som möjligt. Efter mycket om o men så fick vi äntligen sviten. En död blomma stod i fönstret. Ljuskoppar utan ljus. Minibaren var inte uppdaterad, kylskåpet fungerade inte. Kaffemaskinen stod med gammalt vatten i behållaren, ljuslampetter på väggen med helt nerbrunna ljus. Det var jättedåligt städat.Kändes verkligen inte roligt- min överraskning,,,Döm om vår förvåning,, lyfte på slängkappan och vad låg där på golvet om inte en neglige! Nej fy sjutton vad dåligt. Vi sa ju förstås till om det här o dom skulle fixa rummet medan vi gick på stan. När vi kom tillbaks så hade dom bara satt ljus i dom tomma ljushållarna. Gick då upp till receptionen och talade med hotellchefen. Hon hade fått höra lite från personalen men visste inte allt. Hon var i alla fall väldigt tillmötesgående och trevlig. Reducerade priset och bjöd på en flaska vitt vin som hon kom ner med till oss. När vi skulle till att fylla bubbelbadet med vatten så visade det sig att badkaret var smutsigt så det var bara att kontakta receptionen igen,,,, På morgonen när jag vaknade så berättade min syster att hennes säng var helt nerlegad. Alltså,,, ett rum som kostar 2.300kr/natt. Kan man inte kräva mer??? Vill poängtera att hotellchefen var mycket tillmötesgående så det kan vi inte klaga på. Mvh Doris Boberg

Datum för vistelsen: oktober 2019
1  Tack dorisboberg172
Omdömet skrevs 29 september 2019

Mycket bra läge med gångavstånd och närhet till allt i centrala staden. Personal var trevlig och tillmötesgående. Frukosten var bra med mycket att välja på många ekologiska produkter. Matsalen är lugn och mysig den består av en serie hemtrevligt inredda stora rum med utsikt mot Strömmen.
Vissa andra gäster har upplevt problem med att hitta parkering men det gjorde inte vi det fanns bra möjligheter på de intilliggande gatorna.

Rumstips: Vi hade ett litet men mycket bra rum med utsikt mot bron över strömmen.
Datum för vistelsen: september 2019
Tack tlarss800087
Omdömet skrevs 25 september 2019

Ett fantastiskt litet, personligt och vackert hotell. Man har känslan av att bo i en egen våning med trevlig personal. Fina rum med alla tänkbara faciliteter. Bra läge med utsikt över strömmen.Trevlig och tillmötesgående personal. Prisvärt.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack kvangs626198
Omdömet skrevs 26 augusti 2019

charmigt boende i inredda våningar. God frukost men bacon o ägg saknades en dag.
Trevlig personal , men lite dåligt städat d, dög för en gubbe men inte om frugan varit med-
Eftermiddags kaffe med kaka inedsjunken i läderfåtölj med en gammal Se var ett plus

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack sfrima106526
Omdömet skrevs 22 augusti 2019

Utmärkt kommunikation före besöket med bokning och frågor. Trevligt bemötande vid incheckning, mysiga rum och riklig frukost. Alla vänner var mycket nöjda. Många kommer säkert tillbaka på egen hand. Prisvärt.

Rumstips: Kolla hemsidan
Datum för vistelsen: augusti 2019