TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 29 september 2019

Mycket bra läge med gångavstånd och närhet till allt i centrala staden. Personal var trevlig och tillmötesgående. Frukosten var bra med mycket att välja på många ekologiska produkter. Matsalen är lugn och mysig den består av en serie hemtrevligt inredda stora rum med utsikt mot Strömmen.
Vissa andra gäster har upplevt problem med att hitta parkering men det gjorde inte vi det fanns bra möjligheter på de intilliggande gatorna.

Rumstips: Vi hade ett litet men mycket bra rum med utsikt mot bron över strömmen.
Datum för vistelsen: september 2019
Tack tlarss800087
Omdömet skrevs 25 september 2019

Ett fantastiskt litet, personligt och vackert hotell. Man har känslan av att bo i en egen våning med trevlig personal. Fina rum med alla tänkbara faciliteter. Bra läge med utsikt över strömmen.Trevlig och tillmötesgående personal. Prisvärt.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack kvangs626198
Omdömet skrevs 26 augusti 2019

charmigt boende i inredda våningar. God frukost men bacon o ägg saknades en dag.
Trevlig personal , men lite dåligt städat d, dög för en gubbe men inte om frugan varit med-
Eftermiddags kaffe med kaka inedsjunken i läderfåtölj med en gammal Se var ett plus

Restyp: Reste i arbetet
Tack sfrima106526
Omdömet skrevs 22 augusti 2019

Utmärkt kommunikation före besöket med bokning och frågor. Trevligt bemötande vid incheckning, mysiga rum och riklig frukost. Alla vänner var mycket nöjda. Många kommer säkert tillbaka på egen hand. Prisvärt.

Rumstips: Kolla hemsidan
Tack 466goran
Omdömet skrevs 13 augusti 2019

Serviceinriktad personal. Trevliga gemensamma ytor. Fint rum - kändes som att man var på besök hemma hos någon. Bra centralt läge med goda parkeringsmöjligheter i anslutning till hotellet. Rekommenderas!

Tack Knut377