“Vilket kött!”
Omdöme om Mateo Xavier

Mateo Xavier
Rankad som nr 29 av 200 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs juni 28 2017

Fantastiskt gott kött, hängmörat och tillagat med perfektion. Fin miljö och bra service, goda drycker. Ett litet minus för den minst prisvärda dessert vi någonsin ätit, churros som bestod av två små minichurros, rekommenderas inte.

1  Tack Linda N

Omdömet skrevs juni 7 2017 från mobil enhet

En entrecote från Arboga, hängmörad 60 dagar. Helt suverän. Hyggliga tillbehör och ett bra vin från Chile.

Tack Per H
Omdömet skrevs maj 29 2017 från mobil enhet

Trevlig personal och mycket god mat. Jag tog helgrillad havsabborre och har sällan ätit en så god fisk. Rekommenderas varmt!

Tack Karin W
Omdömet skrevs maj 28 2017 från mobil enhet

Jag var på restaurang Mateo xavier en fredagkväll. Fina lokaler med mysig uteservering!
Vi var fyra personer. Bra service. Vi åt kött och beställde olika tillbehör att dela på. Rekommenderar sötpotatispuren.
Det mindre bra var fördrinken, pisco sour. Har man druckit pisco sour i Peru blir man grymt besviken på denna. Alldeles för sur och med iskuber i som det inte ska vara mm. Därför blir det bara en fyra i betyg.

Tack finlandesa2014
Omdömet skrevs maj 25 2017

En bra restaurang som hade öppet även fast det var helg. Förutom stor utbud av köt hade de inga problem att servera vegetarisk eller fisk. Portioner var lagom stora, inte alls för snåla som jag var räd för. Och gått var det! Servitören var som pricket över i - trevlig och effektiv. Vi var mycket nöjda med restaurangen. Varmast rekommenderas.

Tack ireneaxelsson

Resenärer som tittade på Mateo Xavier tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Mateo Xavier? Berätta vad du tyckte!