“Kalasmat från Asien. ”

Rosegarden Norrköping
Rankad som nr 21 av 200 Restauranger i Norrköping
Beskrivning: Bra mat är en hederssak. I vår berömda buffé hittar du bara förstklassiga råvaror och ärliga ingredienser. Allt är utvalt med största möjliga omsorg med hänsyn till smak och moder jord. Och vi arbetar hårt för att smakupplevelsen ska bli så sann som möjligt mot det asiatiska ursprunget.
Omdömet skrevs juli 11 2017 från mobil enhet

Lunch med vänner. Det var länge sedan vi fick så bra bemötande och god mat vid lunchtid. Extra plus för att personalen höll koll på antal sittplatser och släppte in gäster efter hand. Därav blev ett lugnt köande utanför.
Buffén riklig även sushi fanns (god) och det fylldes på snabbt, så inga tomma fat. Så hit skall vi gå en kväll för att njuta av maten.

Tack Benny K

Omdömet skrevs juli 10 2017 från mobil enhet

Gott. Mycket att välja på. Väldigt prisvärt. 99kr för buffén. Vi kom tidigt men sen blev det kö och lite väntetid. Trevlig personal.

Tack Eva Jeanette C
Omdömet skrevs juni 29 2017

Maten är fantastiskt god och fräsch (med undantag för sushirullarna, varför majonäs liksom?). Lokalen är trevlig och känns mysig. Vi har varit där fyra gånger sedan det öppnade och det har varit lika bra varje gång och dessutom lite variation av buffématen. Det som drar ner betyget något är att inte vid ett enda av tillfällena vi varit där och ätit har personalen frågat om vi vill ha någon mer dryck. Vi har fått säga till varje gång. Där missar ni en hel del merförsäljning och intrycket blir därmed också påverkat. Alltid trevlig personal dock =).

Tack emmja172
Omdömet skrevs maj 3 2017

Många gäster, men hela tiden nya, fräschamaträtter. Stort utbud på god och vällagade asiatiska rätter. Prisvärt.

Tack Karin E
Omdömet skrevs april 27 2017

Trevliga bordsgrannar, gjorde att det kändes rätt så öppet att prata med grannarna bredvid om matupplevelsen.

Restaurangen har bra utbud, kommer definitivt äta hos er igen, vill även prova på att äta hos er kvällstid någon gång.

Tack Nathalie L

Resenärer som tittade på Rosegarden Norrköping tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Rosegarden Norrköping? Berätta vad du tyckte!