“God mat - servicen behöver förbättras för en 5a”

Rosegarden Norrköping
Rankad som nr 31 av 208 Restauranger i Norrköping
Beskrivning: Bra mat är en hederssak. I vår berömda buffé hittar du bara förstklassiga råvaror och ärliga ingredienser. Allt är utvalt med största möjliga omsorg med hänsyn till smak och moder jord. Och vi arbetar hårt för att smakupplevelsen ska bli så sann som möjligt mot det asiatiska ursprunget.
Omdömet skrevs 29 juni 2017

Maten är fantastiskt god och fräsch (med undantag för sushirullarna, varför majonäs liksom?). Lokalen är trevlig och känns mysig. Vi har varit där fyra gånger sedan det öppnade och det har varit lika bra varje gång och dessutom lite variation av buffématen. Det som drar ner betyget något är att inte vid ett enda av tillfällena vi varit där och ätit har personalen frågat om vi vill ha någon mer dryck. Vi har fått säga till varje gång. Där missar ni en hel del merförsäljning och intrycket blir därmed också påverkat. Alltid trevlig personal dock =).

Tack emmja172

2024 av 35 omdömen

Omdömet skrevs 3 maj 2017

Många gäster, men hela tiden nya, fräschamaträtter. Stort utbud på god och vällagade asiatiska rätter. Prisvärt.

Tack Karin E
Omdömet skrevs 27 april 2017

Trevliga bordsgrannar, gjorde att det kändes rätt så öppet att prata med grannarna bredvid om matupplevelsen.

Restaurangen har bra utbud, kommer definitivt äta hos er igen, vill även prova på att äta hos er kvällstid någon gång.

Tack Nathalie L
Omdömet skrevs 24 april 2017 från mobil enhet

Den bästa asiatiska maten i stan! Det finns sushibar, pho, dumplingbar, friterad, varmbuffé, salladsbuffé, glass/efrerättbar, dryckstation och mongilisk buffé, kaffe/testation inkluderat i buffén, beroende på när på dygnet och vilken dag man äter. Superbra koncept och fin service! Love it!

Tack Fröken Y
Omdömet skrevs 21 april 2017 från mobil enhet

Ätit både lunch och middag inom någon vecka. I princip samma buffe, som var fräsch och välsmakande. Personalen inte riktigt intrimmad. Kolsyrat vatten fungerade inte. Kaffet tunt som te. Dålig undanplock av disk. Det kan bli bättre!

Tack Göran G

Resenärer som tittade på Rosegarden Norrköping tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Rosegarden Norrköping? Berätta vad du tyckte!