“En kulinarisk upplevelse!”
Omdöme om Gin Restaurant

Gin Restaurant
Rankad som nr 8 av 200 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs juni 1 2017

En av mina bästa smakupplevelserna någonsin! Valde fyra rätters meny, utsökt komponerad och jag vill verkligen rekommendera att välja vinpaketet till. Oklanderlig service, dessutom bjuds det på små överraskningar under middagen, Bara längtar till nästa besök!

Tack Kim G

Omdömet skrevs april 22 2017 från mobil enhet

Med en stark kombination av unika rätter, fantastisk service och ett gott öga för sina gäster är det här den absolut bästa matupplevelsen vi upplevt. Michelinstjärnan vilar runt hörnet

Tack TravelbirdsSweden
Omdömet skrevs mars 29 2017 från mobil enhet

Det är kul att vi kan ha en restaurang i den här divisionen i Norrköping. En väl avvägd meny med spännande råvaror, bra lagat och mycket bra presenterat. Bara att lyfta på hatten det är bra mycket bra. Personligen tycker jag att det är mycket prisvärt speciellt om man jämför med andra liknande restauranger så kan man nästan säga billigt.

Tack Fredrik O
Omdömet skrevs mars 12 2017 från mobil enhet

Ja, det är inte annat än imponerande att man i en stad som Norrköping vågar satsa så högt gastronomiskt - och lyckas! Fyra välkomponerade, smakfulla och otroligt bearbetade rätter. Därtill perfekt avpassade viner och fina juicer som alkoholfria alternativ. Mycket stilfullt och vackert inredd lokal (där enda plumpen i protokollet är de plastfanerade borden.)
Trevlig och kunnig personal.
Tja vad kan man önska sig mer?- jo, att man får komma tillbaka snart igen!
Må fler upptäcka denna fina restaurang.

Tack Fredrik_L123
Omdömet skrevs mars 11 2017 från mobil enhet

Helt underbar miljö och mat. Mat du aldrig kommer göra hemma. Spännande smaker kombinerat med goda (men inte jättedyra) viner. Även juicerna är perfekta. Mycket trevlig och kunnig personal. Det känns som man sitter i hemma i någons vackra vardagsrum. Kommer gärna hit igen!

Tack PATH1976

Resenärer som tittade på Gin Restaurant tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Gin Restaurant? Berätta vad du tyckte!