“Trevlig steakhouse med familjär kvarterskrogkänsla”

Angry Bull - Restaurang Norrköping
Rankad som nr 3 av 214 Restauranger i Norrköping
Beskrivning: Vi är Angry Bull Steakhouse. Goda rätter grillade på äkta träkolsgrill! Vi har Fullständiga rättigheter för dig som vill äta en äkta grillad lunch eller middag! Välkommen in!
Omdömet skrevs 8 mars 2021

Jag var på besök i stan med familjen och vi behövde äta innan det var dags att åka hem. Jag hade gått förbi restaurangen kvällen innan och tyckt det såg trevligt ut så vi bestämde oss för att testa stället. Och det ångrade vi verkligen inte. Stället har trevlig westerinspirerad miljö och det spelades country i högtalarna. Hamburgarna var alldeles utmärkta och kaffet smakade som det ska. MEN det bästa med stället var den fantastiskt familjära stämningen och goda servicen. Servitrisen var mer än tillmötesgående med tvååringens matnycker och hade ett härligt bemötande med fyraåringen som när det var dags att gå ville stanna kvar.

När vi gick

Datum för besöket: mars 2021
Tack Zimmy77

Omdömet skrevs 13 februari 2021 från mobil enhet

Gled in på en tidig middag en lördag. Stället var långt ifrån fullt.
Beställer in dryck, varav en öl. Får till svar att de inte sålde nån alkohol, för tillståndet var inte klart i o m ägarbyte.
Vi hade kollat menyn i förväg, men de rätter som skulle finnas på menyn finns inte att beställa. Vi beställer en hamburgare med pommes och en biff med klyftpotatis.
Biffen var seg, som en dålig biff är mest. Klyftpotatisen var förvisso troligtvis hemmagjord, men gjord på mjölig potatis, vilket drog ner betyget. Bean var vanlig köpe-bearnaise. Dessutom saknade hela kalaset salt och peppar. Katastrof.
Hamburgaren gick att äta, men köttpucken var otroligt kompakt och smakade som om den legat i frysen nåt halvår för länge eller så.
Pommesen var det enda som var riktigt bra. Det räcker tyvärr inte för att rädda denna överhypade köttrestaurang.
500:- gick kalaset på. Hutlöst!
Välj något annat ställe. Donken är ett fullgott alternativ.

Datum för besöket: februari 2021
2  Tack toftling
Omdömet skrevs 3 november 2020 från mobil enhet

Härlig miljö western inspirerad miljö med bra mat till väldigt bra pris.
Enligt mig bästa burgaren i staden

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Familjeresande
Omdömet skrevs 16 oktober 2020 från mobil enhet

Själva lokalen är väl inte direkt någon höjdare och inte utbudet (när det gäller valmöjligheter) på menyn heller, men när jag fick in maten (snabb och utmärkt service) blev jag positivt överraskad.

En stor mängd frasigt friterade pommes, med en supergod hamburgare som verkligen höll en riktigt, riktigt hög standard.

Personalen var trevlig utan att för den sakens skull bli påträngande. Är ni på jakt efter god, grillad mat i Norrköping ska ni absolut gå hit.

Man blir dessutom riktigt mätt av maten. Det kan inte bli annat än full pott för "Angry bull".

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack Skyddsvakt
Omdömet skrevs 9 oktober 2020 från mobil enhet

Här hade en i vår grupp förbokat plats för vi var ju ett rätt stort sällskap. Jag provade det jag läst på innan om och det var pepparsteken en rejäl köttbit lagad enligt beställning på deras vis jag var mycket nöjd med mat och service. Mycket trevlig och bra personal som passade upp oss under kvällen.

Datum för besöket: september 2020
Tack J5902OQthomasl

Resenärer som tittade på Angry Bull - Restaurang Norrköping tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Angry Bull - Restaurang Norrköping? Berätta vad du tyckte!