“Middag”
Omdöme om Angry Bull

Angry Bull
Rankad som nr 5 av 200 Restauranger i Norrköping
Beskrivning: Norrlöpings helt egna steakhouse! Mycket god mat tillagad på äkta träkolsgrill, till riktigt schyssta priser!
Omdömet skrevs juli 17 2017 från mobil enhet

Tog en viltburgare och sällskapet tog en smookey! Väl tilltagna portioner, väl tillagat och serviceminded personal det ser kanske inte mycket ut i första anblicken men väl värt ett besök! Rekommenderas

1  Tack Tom E

Omdömet skrevs juli 17 2017

Köttet segt och senigt på gränsen till oätbart inte värt det pris jag betalade skulle valt hamburgare som kompisarna valde de var tydligen ok.

Tack blekfeter
Omdömet skrevs juli 6 2017 från mobil enhet

Bra hamburgerställe med brett utbud av burgare som man kan äta. Tyckte dock den klassiska hamburgaren kunde hottats upp med bättre cheddarost ost och annan dressing, kändes som vanlig dressing på tub som köps i butik.
Bra sötpotatispommes till och burgaren serveras medium.

Tack Veronica B
SocialMarketRep, Public Relations Manager på Angry Bull, svarade på det här omdömetSvarade juli 7 2017

Hej Veronica,

Dressingen gör vi själva från grunden och är inte "på tub som köps i butik".
Att smaken känns igen är just för att det är en klassisker, med ingredienser som ofta kopplas ihop till en klassisk burgare.

Vi har ett stort utbud av burgare (högrev, fläsk, halloumi, vilt, bisonkött), och det går även jättebra att mixa sin beställning hos oss så att du kan få en burgare som passar just din smak och preferenser.

Du är varmt välkommen hos oss - hoppas att vi ses igen.

Omdömet skrevs juni 30 2017

Servicen var super! Jättetrevlig personal och snabb service. Maten var verkligen super, vi såg till att tacka kocken innan vi gick, så himla duktig var hon! Vi beställde deras 400g burgare som var SVINGOD, bra pommes och sås. Enda som kan kritiseras var coleslawn som inte var topp men ett super utbud av öl däremot, jättegod irländsk öl. Jag tog en tallrik med grillade spett, kyckling, oxfilé (som var perfekt tillagad till mitt önskemål) och en köttfärs spett. Super tillsammans med mycket grönsaker, goda såser och bra pommes. Avslutade med två irish coffee :D Vi var verkligen supernöjda! Är man väldigt hungrig och gillar kött, kom hit!

Tack Miriam K
Omdömet skrevs juni 24 2017 från mobil enhet

Rekommenderar alla ett besök på Angry Bull. Fantastisk god varierad mat av hög kvalitet serverad i trivsam och skön miljö.

Tack lovisagus9

Resenärer som tittade på Angry Bull tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Angry Bull? Berätta vad du tyckte!