“Snabb service”
Omdöme om The Bishop's Arms

The Bishop's Arms
Rankad som nr 29 av 208 Restauranger i Norrköping
Beskrivning: The Bishops Arms är en svensk Gastropubkedja och våra pubar har varit det självklara valet för alla Sveriges ölälskare sedan 1993. Vi finns idag på 40 platser över hela Sverige från Malmö i söder till Kiruna i norr. Grundpelaren i vårt koncept är att erbjuda marknadens bredaste sortiment av öl och single malt whisky. Vi tillhandahåller mellan 100 - 300 flasköl samt 22 - 35 olika fatöl, som till störst del representeras av svenska och utländska mikrobryggerier. Vi erbjuder även ett högkvalitativt vinutbud bestående av kända varumärken till ett förmånligt pris. All vår personal är välutbildad och kunnig för att kunna guida våra gäster genom vårt breda sortiment. Vår mat håller hög standard och är en central del i vårt koncept. På menyn hittar man naturligtvis klassiska pubrätter som Högrevsburgare och Fish n’ Chips men vi lägger framför allt stor vikt vid att skapa maträtter med lokala råvaror som bas. Varje pub sätter sin egen meny utefter de lokala råvaror som finns tillgängliga och vad som efterfrågas på den lokala marknaden. Vår publik gillar att prata med varandra. Därför har vi låg volym på musiken, ingen trubadur, inga spelmaskiner och inga tv apparater. Inredningen andas autentisk brittisk pubmiljö där paneler och rekvisita kommer från gamla byggnader, antikaffärer och loppmarknader i England. Varje pubs inredning är unik och en upplevelse i sig själv. Varmt välkommen till The Bishops Arms!
Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Trevlig personal och snabb service jättemysig miljö och fin uteservering solen låg på hela tiden och ölen smakade ännu bättre

Tack Gladys A
Mathilda A, Informationsansvarig på The Bishop's Arms, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2017

Hej Gladys,
Tack för er feedback!
Va roligt att ni gillade vår trevliga personal och fick en trevlig stund på vår uteservering i sommarsolen.
Hälsningar
The Bishops arms Norrköping

Omdömet skrevs 12 juni 2017

Sällskapet provade fish and chips ( torr och smaklös), burgare ( köttfärs mellan franskbröd) samt Ceasarsallad ( ganska ok ). Lägg till trött serveringspersonal som inte log under hela kvällen så förstår ni att man inte ger några goda recensioner.
Ska man säga något positivt så är det ölutbudet, många sorter på både fat o flaska.

Tack Tjockstefan
Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Inne och ute servering, bra mat många ölsorter att välja mellan och välbesökt.
Maten typisk pub mat men även
smalare ala cart meny samt pizza

Tack KimtommyB

Hej, Tack för er feedback!
Va roligt att ni gillade vårt stora utbud av öl och vår goda mat.
Hälsnigar The Bishops arms Norrköping

Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

I anslutning till Elite Grand Hotel finner du Bishops, ett utbud av pubmat och dryck av olika varianter. Stor uteservering mot Motala Ström.

Tack Anders386
Mathilda A, Informationsansvarig på The Bishop's Arms, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2017

Hej Anders, Tack för er feedback! Va roligt att ni hade en trevlig stund hos oss och att ni uppskattade den fina utsikten över Motala Ström.
Hälsningar The Bishops arms Norrköping

Omdömet skrevs 3 maj 2017

En trevlig, mysig pubmiljö. Snabb och bra service, trevlig personal. Maten kom snabbt och var god och vällagad.

Tack Karin E
Mathilda A, Informationsansvarig på The Bishop's Arms, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2017

Hej Karin,
Tack för er feedback!
Va roligt att ni hade en trevlig kväll hos os!

Hälsningar
The Bishops arms Norrköping

Resenärer som tittade på The Bishop's Arms tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt The Bishop's Arms? Berätta vad du tyckte!