“Riktigt bra”

Rankad som nr 21 av 208 Restauranger i Norrköping
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Besökte restaurangen en tidig lördagskväll, redan kl 17 och det var välbesökt så tur för oss att vi bokat bord. Trevlig miljö, kunnig och tillmötesgående personal. Och framförallt, maten var toppen! Vi åt Vilt-Wallenbergare som smakade riktigt bra. Priset var helt OK, lite billigare vid beställning innan kl 18. En restaurang att varmt rekommendera!!

Tack Arne S

Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang med väldigt god mat. Mysig atmosfär eftersom lokalen inte var så stor.
Personalen uppmärksam och allert.

Tack 487gudrun
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Gillar detta ställe mycket på grund av den otroligt trevliga och duktiga personalen. Maten är vällagad med rikliga portioner.

Tack Jenny A
Tobias J, Ägare på Butlers Bistro & Winebar, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2018

Tack för omdömet! Kul att höra!

Mvh Tobias

Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Jag lär inte göra detsamma när någon frågar mig om resturang, stan dyraste med tanke på hur dålig maten är..... ingen trevlig miljö, hemsk uteservering då en gångbana delar serveringen i mitten , så när du äter har du fotgängare som går igenom servisen. Dåligt vin dålig mat. Köttet på plankan var överkört.

Tack mrbruhammar

Hej MrBruhammar,

Tråkigt att höra att du inte var nöjd.Tänkte bara tipsa om att säga till direkt ifall något inte är till belåtenhet så löser vi självklart det.

Även lite nyfiken på hur du kan tycka våra viner är dåliga? Vi har 420 olika viner på listan och du tycker alla är dåliga?

Mvh Tobias

Omdömet skrevs 30 december 2017 från mobil enhet

Trevlig personal, men känns ibland lite stressade, mysig inredning. Planksteken är jätte god, och sniglarna smakar som sniglar ska :)

Tack johansson1977sara

Resenärer som tittade på Butlers Bistro & Winebar tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Butlers Bistro & Winebar? Berätta vad du tyckte!