“Trevlig kvarterskrog”
Omdöme om Restaurang Athena

Restaurang Athena
Rankad som nr 43 av 214 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs 27 juli 2020

En trevlig kvarterskrog med grekisk mat samt pizza. Bra storlek på barnportionerna. Trevlig och uppmärksam personal.

Datum för besöket: juli 2020
Tack MarcLager

Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Mycket bra service och trevlig personal. Maten var fantastisk god och bra priser. Jag kan verkligen rekommendera den här restaurangen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 171pernillap
Omdömet skrevs 1 januari 2020

Igår var vi ett sällskap på 6 personer på sittningen kl 18.
Efter 1 timme o 15 minuter fick 5 av oss mat. Min mat hade missats.
Så efter ytterligare 30 min fick jag min mat, då hade alla andra ätit färdigt, jag fick kasta i mig maten då vi ju skulle vara klara till kl 20 då nya gäster kom.
Vi hade ätit klart och var färdiga att gå, då kommer "kompensationen" in.
En ny omgång dricka samma som vi beställt från början. Bl a 1 flaska vin som vi tydligen skulle sätta i oss på kort tid.
Hur man har mage att ta 235 kr för den maten.
En liten tunn skiva oxfile ca 6 cm i diameter och typ 5 mm tjock, samt en lika liten bit fläskfile några tunna torra bitar potatis, inte ens en liten tomatskiva.
kerstin_bm_johansson@hotmail.com

Datum för besöket: december 2019
1  Tack sonstorp
Omdömet skrevs 30 december 2019

Letade krog på söndagskvällen och hittade Athena, som var öppen. Trevligt bemötande i trivsamma lokaler. Pizzan var utmärkt men musakan torr och tråkig, vilket inte borde få förekomma på en grekisk restaurang! Lite serveringsmissar utan kompensation.

Datum för besöket: december 2019
Tack 19gg47
Omdömet skrevs 2 september 2019

Vi tog förrätter meze lite av allt. Det var gott men på tok för lite. Zuccinni skivorna skulle vara tunnare för att va perfekta då de nu var jätte tjocka.
Huvudrätterna var goda potatisen en aning smaklösa.
Så vad kunde va bättre gör en ordentlig meze tallrik och ordna upp potatisen så skulle det bli bra.

Datum för besöket: september 2019
Tack IliasKamp

Resenärer som tittade på Restaurang Athena tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Restaurang Athena? Berätta vad du tyckte!