“Mumsigt!”

Athena Pizzeria Ristorante
Rankad som nr 45 av 218 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs 31 augusti 2017 från mobil enhet

En mysig liten restaurang i centrala Norrköping med helt fantastisk personal och välsmakande mat! Det enda negativa var att det var typ 100 grader varmt i lokalen.

Tack Evelina R

Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Lite kvällsmat på restaurang Athena i Norrköping.

En väldigt trevlig grekisk restaurang som funnits länge och som jag hört bra om. Var kul att äntligen få gå hit!

Restaurangen hade en härlig stämning när man kom in. Blev även bra bemött av servitrisen som visade oss till bordet som vi bokat.

Jag beställde fårostfylld fläskfilé med svartpepparsås och sparris, vilket var mycket gott. Alla smaker föll in bra, pepparsåsen tog inte över för mycket. Till dessert tog vi husets kladdkaka med grädde. Även det smakade bra!

Är i överlag nöjd och kommer besöka Athena igen.

Mat: 4/5
Miljö: 4/5
Service: 4/5

Tack Robin N
Omdömet skrevs 26 mars 2017

Denna Restaurang är väl värd ett besök. Trevlig och mysig inredning, jättegod mat och trevlig personal.

Tack 2Gerd
Omdömet skrevs 20 december 2016

Restaurang som har ett generöst utbud av grekiska maträtter samt pizza. Jag åt en Souvlaki med pommesfrites och tzatziki. Jag drack en öl till maten. Köttet var jättegott, pommesfriten var medel och tzatziken var generöst tilltagen och jättegod.

Athena är värt ett besök!

Tack Hbg77
Omdömet skrevs 16 september 2016

Mysigt och mycket trevlig restaurang, med parkering nära för bilburna gäster.
Trevlig personal och jättegod mat!

Tack Mikael N

Resenärer som tittade på Athena Pizzeria Ristorante tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Athena Pizzeria Ristorante? Berätta vad du tyckte!