“Mycket nöjd”
Omdöme om Pinchos Restaurant

Pinchos Restaurant
Rankad som nr 20 av 208 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Man beställer allt via app, det går snabbt för de tekniska, min tjej hade problem???
Mycket trevlig personal, om du vill koppla av och ta en öl och äta lite smått och gott med fransk musik, så är det rätt ställe, jag åker gärna en gång till och provar hur i Stockholm ser ut... lite annat än vanlig restaurang, om du prova nytt så har du hamnat rätt.

Tack Zozo S

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Vi blev bjudna av vår son att gå på Pinchos. Lite kul att man beställer allt vi appen och det står när beställningarna är klara. Smidigt och det innebär förmodligen att det inte behövs lika mycket personal, men servicen var god och man behövde inte vänta någon längre tid på mat och dryck. Maten helt ok men ingen smaksensation. Vill även passa på att flagga för Taxikurirs app där man beställer bilen och kan följa vägen fram till dörren på skärmen, priset står även angivet från början till destinationen.

Tack David L
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, supergod mat,
Man beställde på telefonen! Det blev mycket lättare. Jättefin resturang, det var väldigt mysigt. Dock var det barnbestick/små bestick.

Tack Ultraschwester
Omdömet skrevs 22 december 2017

Från början tror man detta är ett sätt att leva med mindre porttioner men efter avslutad måltid inser man att detta är perfekt med olika smaker och dessutom bra för plånboken

Tack TurboSweden
Omdömet skrevs 27 november 2017

Kul och enkelt koncept med beställning via app. Bra och varierade smårätter, mycket trevlig och hjälpsam personal. Vi fick vänta på maten nästan en timme, men blev erbjudna gratis dessert som kompensation. Som helhet var Pinchos en väldigt trevlig upplevelse och dessutom billigt.
Enda minus är att sittningstiden är så kort (1 tim 45 min). Men p g a att maten dröjde så fick vi sitta längre denna gång.

1  Tack ante666

Resenärer som tittade på Pinchos Restaurant tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Pinchos Restaurant? Berätta vad du tyckte!