“Fantastiska smakupplevelser även denna gång!”
Omdöme om Rico

Rico
Rankad som nr 15 av 242 Restauranger i Linköping
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Underbart god mat även denna gång, alla smaker bara gifter sig med varandra och som ”sybarita” lämnade jag er tillfredsställd och med solsken i blick! Matteo gör en strålande insats som alltid och mer livsglad kille får man leta efter! Matteo, du är välkommen att bli min svärson närhelst du vill! ;-) Råbiffen får ni ALDRIG plocka bort från menyn, det vore orättvist mot världen och långt ifrån rättvist mot dem person som komponerat denna förrätt, för den är det världsklass på! T-benssteken med den stora oxfilén på var otroligt god och perfekt tillagad! Churrosen får ni inte heller byta ut, en fantastisk efterrätt helt enkelt! Vissa saker kan få ”gå” men dessa bara MÅSTE få bestå! Tack för ännu en kulinarisk kväll hälsar en lyrisk kvinna!

Tack lotten999

Omdömet skrevs 3 mars 2018

Linköpings i särklass bästa matställe,
Trevlig o kunnig personal samt kött i samma klass som t.ex restaurang AG i Sthlm

Tack Lasse P
Omdömet skrevs 1 februari 2018

Rico är alltid lika trevligt att besöka! Riktigt trevlig personal, underbar mat och mysig lokal! Rekommenderas verkligen.

Tack Linn E
Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera Rico om du är ute efter en bra köttbit. Trevlig och proffsig servis som gör upplevelsen extra bra.
Dock så kan vinutbudet ses över då restaurangen verkar bara ta viner från en leverantör. Samt att utbudet på destillat är bra men de har dock bara en grappa. Men jag kommer gärna åter för köttet!

Tack Erik L
Omdömet skrevs 18 december 2017 från mobil enhet

Företagsevenemang med jultema som firades på Rico. Mycket ljus och fräsch lokal väl lämpad för verksamheten. Mycket kompetent och serviceminded personal. Mycket god mat & dryck, inte bara köttet som var fantastiskt.

Tack 76g_rana

Resenärer som tittade på Rico tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Rico? Berätta vad du tyckte!