“Fenomenalt! ”

Fenomenmagasinet
Rankad som nr 6 av 16 saker att göra i Linköping
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

Vi hade verkligen en världsbra dag med vår 5-åring och nästan 3-åring! 4 timmar utan gnäll, tjat eller bråk - bara fantastiskt roligt. Det är lagom stort, barnen kunde gå omkring och kika och leka lite på egen hand utan att ’komma bort’.
Lärorikt, kul och spännande! Och väldigt prisvärt!
Vi kommer definitivt bli stammisar!

1  Tack Nina T

Omdömet skrevs 8 november 2017

Det var roligt att vara där med barn och gå runt och leka och undersöka hur saker hänger ihop eller fungerar.Det finns också ett riktigt flygplan som barnen gillade att leka i.

1  Tack KerstinO41
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Experiment och saker att fascineras av som barn. I fantastiska gamla Linköping. Rekommenderas, åtminstone upp till sexårsåldern.

1  Tack Johanneshov
Omdömet skrevs 4 juli 2017

Kul ställe för alla åldrar med många experiment att prova på. Ett par timmar här med barnen var Inga problem

1  Tack Jeanette Z
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 4 maj 2017

Lärorikt intressant underhållande något för alla åldrar prisvärt fin miljö kul och spännande något för regniga dagar

1  Tack tjocka

Resenärer som tittade på Fenomenmagasinet tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Fenomenmagasinet? Berätta vad du tyckte!