“Dyr och ej prisvärd hamburgerrätt.”

Texas Longhorn Linköping
Rankad som nr 61 av 243 Restauranger i Linköping
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 22 september 2020 från mobil enhet

Dyr och ej prisvärd hamburgerrätt. Hamburgaren var torr. Inga bord var ”spärrade” trots Corona.
Förövrigt var personalen serviceinriktad

Datum för besöket: september 2020
Tack Marie K

Omdömet skrevs 16 februari 2020 från mobil enhet

Riktigt bra råvaror, tillagade väl och enligt önskemål. Inte så mycket överraskningar att tillgå. Men rejält och gott, till ett ganska högt prisläge. Lite besvärande att det används frysta majskolvar som inte upphettas ordentligt så att de är frysta i mitten när de kommer ut - och därmed blir kalla fort. Alla annars nöjda med sina rätter.

Datum för besöket: februari 2020
Tack sjoberga
Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Fantastiskt gott kött (vi valde shared platter med lamm, biff och oxfilé) de hemmagjorda nachosen väl osalta men dippen riktigt bra.
Servicen var den bästa jag upplevt på många år! Bra vin till ok priser. Vi är otroligt nöjda och kommer absolut tillbaka!

Datum för besöket: januari 2020
Tack lonisen
Omdömet skrevs 22 december 2019 från mobil enhet

Trevlig personal. Jag beställde ribbs, portion var stor och smakade gott. Hamburgare fick inte lika bra betyg. Saknade lite bättre röda viner.

Datum för besöket: december 2019
Tack Susanna P
Omdömet skrevs 5 december 2019

Åt där en fredagskväll med min sambo där vi blev bemöta av glada leenden och en trevlig atmosfär.
Förätt blev en enkel nacho tallrik som funkar inget speciellt men funkar som snacks.
Till huvudrätt blev det en entrecote som var perfekt grillad i stekgrad och väldigt god. Precis vad man förväntar sig av ett steakhouse.
I helhet så är maten bra men servicen är topnotch man känner sig så omhändertagen hela vägen från att man kliver in i resturangen tills man kliver ut.
Rekomenderar till alla som söker en bra köttbit i linköping med service världsklass.

Datum för besöket: november 2019
Tack 290rasmusa

Resenärer som tittade på Texas Longhorn Linköping tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Texas Longhorn Linköping? Berätta vad du tyckte!