“Medioker pizza”

Rankad som nr 131 av 247 Restauranger i Linköping
Middagsalternativ: Uteservering
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

De fyra årstiderna har relativt ordinära pizzor. Inget större fel på dem men absolut ingenting som gör det värt en omväg. Pizzeria Nya Romana längre ned på gatan har bättre pizzor.

Tack Gunnel S

Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Den italienska salladen är toppenbäst Pizzorna är också väldigt goda Snabb service och trevlig personal.

Tack Eva W
Omdömet skrevs 1 december 2016 från mobil enhet

Lunchställe av standardmodell, helt ok om man bara behöver mat snabbt, saknar fullständigt wow faktor.

Tack Anders P
Omdömet skrevs 15 november 2013 från mobil enhet

Det bästa med denna restaurang är att man alltid känner sig välkommen av de som jobbar där. Pizzorna har varierat i kvalitet under de gånger som jag varit där men de har aldrig varit dåliga.

Tack Canyonjoe
Omdömet skrevs 20 augusti 2013

mycket bra mat och service pizzan var toppen full av smak, krispig. jätte trevlig personal.
Jag rekommenderar parmapizza .

• Atmosfär
Tack 372Anders

Resenärer som tittade på De fyra arstiderna tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt De fyra arstiderna? Berätta vad du tyckte!