“Alltid bra”

Yogi
Rankad som nr 14 av 231 Restauranger i Linköping
Kök: Indiskt
Omdömet skrevs oktober 1 2017 från mobil enhet

Yogi är en av de ställen man kan gå till i Linköping och alltid vara nöjd när man lämnar. Man har fått god mat, bra service och en nota som är fullt accepterbar. Utbudet av rätter är helt OK lokalen är avslappnad men ändå fräsch. Vi har varit här många gånger och kommer komma tillbaka flera gånger till.

Tack 76g_rana

Omdömet skrevs september 24 2017 från mobil enhet

Snabb och hjärtlig service, maten anlände fort trots att det var i princip fullsatt på en lördag kväll. Vi var fyra personer som provade olika rätter (inklusive en vegetarisk) och alls var mycket nöjda. Vi äter ofta indiskt då tillfälle bjuds men detta var faktiskt en av de bästa indiskt-upplevelserna jag haft. Bra styrka, fina kryddsmaker, vällagat. Riktigt bra upplevelse. Något som kunde varit bättre? Hmm, kanske naan-bröden kunde ha varit mer gräddade men smaken var det inget fel på. Vi var mycket nöjda!!

Tack Stefan L
Omdömet skrevs juli 26 2017 från mobil enhet

God men lite lite mat. Utnyttjar att de är enda indiska i Linköping å tar priser därefter. Åt lamm med curry.

Tack simon h
Omdömet skrevs juli 8 2017 från mobil enhet

Min väninna beställde dagens lunch men utan ingefära. Visst det gick jättebra. Men när vi fick notan så visade det sig att hon fick betala väldigt mycket mer för sin rätt än vad som stod på menyn just pga att de hade uteslutit en ingrediens. I dagens lunch ingick det även ett glas vin men pga att hon inte hade med ingefära så fick hon betala för vinet också. Det hade varit ok om de hade upplyst om allt det här innan, men ingen sa något.

3  Tack milla12345
Omdömet skrevs juni 22 2017 från mobil enhet

Tyvärr sämre än väntat. Läst recensioner och såg fram emot god indisk mat men maten motsvarade inte förväntningarna. I sällskapet provades olika kycklingrätter och naanbröd. Kycklingen var överstryk och torr, några bitar smakade uppvärmd kyckling. Såserna var ok men saknade sting. Servicen var bra och snabb samt att miljön var mysig. Men inga fler besök här för vår del.

Tack Matt2415

Resenärer som tittade på Yogi tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Yogi? Berätta vad du tyckte!