“Fantastiskt ställe! Missa inte det!”
Omdöme om Malt Och Humle

Malt Och Humle
Rankad som nr 21 av 243 Restauranger i Linköping
Kök: Gastropub
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 13 februari 2018 från mobil enhet

Vi var på besök i Linköping och sprang på Malt och Humle av en slump. En otroligt lyckosam sådan! Lokalen är belägen i ett jättemysigt källarvalv. Vi var bara där för att dricka något och blev fantastiskt imponerade över deras ölutbud från diverse mikrobryggerier. Jättetrevlig och kunnig personal som verkade brinna för öl. Missa inte Malt och Humle när ni är i Linköping!

Datum för besöket: februari 2018
Tack AnnikaA616

Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Ett mycket trevligt ställe för en after work med god mat och många olika öl att välja på. Mitt förstahands val för en ”efter jobbet öl och middag med kollegor” i Linköping.

Datum för besöket: december 2017
Tack 129magnusg
Omdömet skrevs 18 november 2017

Hög mysfaktor! stort utbud av öl, alttid lika trevligt personal, vällagad mat, mitt stammis ställe. rekommenderas!!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack larskarlsson0
Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Mysigt och supergott på alla sätt. Jag testade deras erbjudande för kvällen, vilket var en hamburgare med pommes och aioli.. Underbart!!

Miljön är också trivsam och det fanns platser som passade både mig som ensam gäst och platser för större sällskap.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack AnnaN3615
Omdömet skrevs 5 september 2017 från mobil enhet

Helt fantastiskt god mat! Vi tog kvällens grill och kvällens burgare! Burgaren var saftig och ryggbiffen var perfekt stekt! Väl värt ett besök med absolut överkomliga priser! Personalen som var där då kändes dock väldigt oengagerad.

Datum för besöket: september 2017
Tack badgoo

Resenärer som tittade på Malt Och Humle tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Malt Och Humle? Berätta vad du tyckte!