“Vällagat & välsmakande lunch”
Omdöme om Cioccolata Bistro

Cioccolata Bistro
Rankad som nr 40 av 244 Restauranger i Linköping

Ätit här flera gånger och aldrig varit missnöjd. Trevlig personal och trivsam miljö. Ett av stadens bästa utbud!

Datum för besöket: maj 2021
Tack lisaaV5373OD

Omdömet skrevs 1 maj 2021

Vi var och käkade valborg och det var inte coronasäkert mellan borden och definitivt INTE 2 meter mellan borden o det var inte utglesat pga pandemin utan allt ser ut som innan pandemin. De satte folket nära istället för att sprida ut gästerna och det verkade inte vara någon gräns på hur mycket folk som togs in, där skulle folkhälsomyndigheten hälsa på, skärpning säger jag bara

Datum för besöket: april 2021
3  Tack 552ankih
Omdömet skrevs 23 februari 2021

Vi väntar på middag i 1,5 timmar! Det här är väldigt upprörande!
Vi fick kompensation efter den råa köttiga hamburgaren och efter en mycket lång väntan, men jag hoppas att de lärde sig från fallet och det kommer inte att hända igen.
Det började en trevlig kväll med barnen, men tyvärr kände vi oss dåliga!

Datum för besöket: februari 2021
Tack Kragsta
Omdömet skrevs 23 januari 2021

Riktigt god Kycklingpasta.
Riklig portion. Rekommenderas varmt!
Vi satt på övervåningen bra distans mellan borden.

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack AndersL1423
Omdömet skrevs 3 januari 2021 från mobil enhet

Gudomligt goda och fräscha pizzor. Så mycket goda och rena smaker. Pizzorna var smakriks utan att vara flottiga.
Efterrätterna var lika smakrika och goda!

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack 33satul

Resenärer som tittade på Cioccolata Bistro tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Cioccolata Bistro? Berätta vad du tyckte!