“Värdelös mat”
Omdöme om Cioccolata Bistro

Cioccolata Bistro
Rankad som nr 37 av 240 Restauranger i Linköping
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Betalade närmare 200 spänn för en överkokt, totalt smaklös och bränd (hur man nu lyckas med det?) pasta. Du hittar en bättre pasta på ett gatukök kan jag lova. Servicen förtjänar dock sin kredd!

Datum för besöket: februari 2020
Tack 574eling

Omdömet skrevs 23 januari 2020

Fin resturang med härlig atmosfär. Maten var ganska platt o tråkig, jag tog en lax med varma/kalla grönsaker och någon blaskig sås, sambon tog burgaren, en vanlig burgare som saknade det lilla extra-en coleslaw eller något hade höjt!
Hade nog heller gått dit med kompisgänget och druckit några glas vin :)

Tack Norrkopingstjej
Omdömet skrevs 15 januari 2020

I denna stimmiga och välbesökta lunchrestaurang intogs lunch bestående av schnitzel med trevliga tillbehör. Alternativet var kokt gös, som också såg tilltalande ut. Maten läggs upp på ett aptitligt sätt av kocken när du ser på och själv hämtar din mat. Bra salladsbord med humus och tzatziki. Rena fina toaletter! En liten kaka till kaffet hade varit suttit fint....

Tack 19gg47
Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Restaurangen har bra läge mitt i centrum. Helt ok mat men kunde vara mera smakfullt. Bättre kryddning behövs men pommesen var mycket goda. Högrevsburgaren var också i minsta laget annars smakade den bra. Bra och trevlig personal som tog väl hand om oss. En trevlig och fin lokal som passar bra för en lunch.

1  Tack bosseb152
Omdömet skrevs 23 november 2019 från mobil enhet

Bokade i god tid innan. Väl på plats fick vi i princip be om allt från att beställa fördrink till huvudrätt. Efterätten som vi beställde kom inte ens in så vi valde att så son snabbt möjligt lämna bordet. Restaurangen saknar en tydlig befälsordning. Det verkar som allt sker godtyckligt. Synd eftersom inredningen och lokalen håller bra kvalitet. När det gäller menyn och det som serveras på tallriken så blir betyget en skolmatsalstvåa.

Datum för besöket: november 2019
2  Tack I3496ILjohnb

Resenärer som tittade på Cioccolata Bistro tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Cioccolata Bistro? Berätta vad du tyckte!