“God men sen mat”

Rankad som nr 31 av 243 Restauranger i Linköping
Kök: Italienskt, Skandinaviskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar

Mysigt ställe med härlig atmosvär. I och med att köket ligger så öppet så luktar det himmelskt. Maten var god men fick vänta i nästan två timmar från det att vi satte oss till det att maten kom. Vi erbjöds gratis oliver samt nötter som kompensation trots att vi inte bett om det. Personalen var jätte trevliga. När maten väl kom var den god men kändes lite hastig på grund av tidsbrist. 3/5 i betyg.

Tack zandralundgren

Var ett sällskap på 7 personer. Beställde mat, läsk och vin.
Vin och läsk kom in.
Efter 1 timme sågs fortfarande ingen mat till. Fick gå och leta reda på personal att fråga.
De hade missat vår mat men tagit betalt via swisch vid beställning.

Bedrövligt.

Tråkigt då menyn såg bra ut och atmosfären var mysig

Tack idasalomonsson
Omdömet skrevs 9 september 2020 från mobil enhet

Jag beställde en ganska enkel pizza denna gång då jag tyvärr blivit besviken på huvudrätterna de senaste gångerna men maten var helt okej!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Kristin1337
Omdömet skrevs 8 september 2020

Räkor till förrätt och gnocchi på pesto till varmrätt super gott! snabb service, pris värt. helt klart en restaurang jag återvänder tillbaka till! kan inget annat rekommendera den restaurang!

Tack fridaj381
Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

Lång väntan på ”hovmästaren” som skulle visa till bokat bord. Dålig organisation i dörren, gick inte att hålla avstånd för avgående/ankommande gäster.
1 tim väntan på mat som när den kom inte var färdig. Dålig service och hela känslan är trist Inget att återvända till!

Tack 800karine

Resenärer som tittade på 1854 tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt 1854? Berätta vad du tyckte!