“Bra pizza”

Kök: Italienskt, Skandinaviskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Riktigt bra Pizza men pastan är ingen höjdare! Att göra en bra pasta är inte så komplicerat så istället för att försöka sig på något halvdant gör det enkelt!

Tack Jonas K

Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Har ätit 3 gånger på 1854. Maten har alltid varit vällagad och jättegod. Vi har alltid fått trevligt bemötande och bra & snabb service. Massor extra plus för att de väljer svenskt ursprung på sina råvaror! Rekommenderas. Också trevligt att avsluta med en drink i deras bar ovanför.

1  Tack AnnaLM75
Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Besök under semestern. God mat. Åt en helt ok skaldjursrisotto med rikligt med kräftstjärtar men själva risotton kunde varit tillagad med mer krämighet. Gott vin som föreslogs till rätten. Trevligt bemötande men personalen hade mycket att göra.

1  Tack Andreas W
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Blev rekommenderad denna restaurang utav min flickväns bror som bor i staden.

Vi blev snabbt uppmärksammad av personal, och blev visad till vårat bord. Under hela kvällen var servicen bra; trevlig och snabb. Maten kom också in snabbt.
Jag tog in Tartar och carpaccio till förrätt. Gott, men stack egentligen inte ut något speciellt.
Till varmrätt tog jag in pizza, Östgöten.
En utav de godaste pizzor jag ätit!
Tunn, spröd och hemma lagad botten. Det har jag aldrig varit med om förrut, för tog den nämligen glutenfri.
Även min flickvän var otroligt nöjd. Hon tog "grannen".

Rekommenderar starkt denna restaurang!

Tack Niclas B
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Här finns mat för olika smaker. Italienskt är ett av styrkorna men mycket goda fiskrätter finns också. Pizzor som passar även för de som är skeptiska till pizza. Barnvänligt bemötande är ett extra plus.

Tack Lena H

Resenärer som tittade på 1854 tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt 1854? Berätta vad du tyckte!