“Dålig pasta men trevlig stämning”
Omdöme om OLYMPIA - DA VINCI

OLYMPIA - DA VINCI
Rankad som nr 12 av 244 Restauranger i Linköping
Kök: Italienskt, Pizza
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: OLYMPIA-DA VINCI är en italiensk-grekisk restaurang och bar med stora ambitioner att tillfredsställa era önskemål, för så väl fest som representation. Med en vällagad a la carte meny hoppas vi få ta hand om er och göra er kväll speciell. Den totala upplevelsen ser vi som det viktigaste. Maten och vinet i kombination med miljö och service är vår stora styrka. Gäller bröllop eller festlokal då står våra höga kompetens till ert förfogande. Vår kunniga personal hjälper er med allt. Vi anordnar Matlagningskväll (Cucina Italiana) för företag, mindre och större sällskap. Ni som gästar oss i köket får laga genuin italiensk mat under ledning av våra kockar ANTIPASTI BAR’s filosofi är att man skall kunna slinka in spontant och i all enkelhet avnjuta antipasti rätter eller en delikat färsk pasta med ett passande vin eller öl till.

Trevlig stämning och bra personal. Men ena pastarätten hade alldeles för mycket svampsås att det förstörde hela rätten. Det var inte pasta med svamp, utan tvärtom. Min väns rätt hade pastan klumpat ihop sig och var troligtvis inte ordentlig tillrörd. Kan tänka mig att gå tillbaka, men hade nog viljat provat något annat.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack RoseMountainReviews

Omdömet skrevs 16 september 2020 från mobil enhet

Vilken trevlig och tillmötesgående personal! Jag tog oxfilé- och kalvpastan och mitt sällskap tog kalvytterfilén med potatiskaka. Båda rätterna var på topp!
Till förrätt delade vi på en liten Cestino och till efterrätt en chokladfondant. Ripassovinet passade superbt.
Musiken var behaglig att lyssna till i bakgrunden också.
Rekommenderas varmt!

Tack Kristin1337
Omdömet skrevs 13 september 2020

Helt fantastiskt mysigt ställe!
Duktig och trevlig personal, man får verkligen en mycket hemtrevlig känsla.
Maten är helt fantastisk den med.
10/10

Tack Vegavilhelmina
Omdömet skrevs 13 september 2020

Suverän meny och fantastisk trevlig personal.
Helt fantastiskt, vi är otroligt nöjda!
Rekommenderas verkligen!

Tack K8258XKclaram
Omdömet skrevs 10 september 2020

Så god mat! Toppen trevligt bemötande! Mysig miljö! Jätteglad att vi valde Olympia för att fira födelsedagen på! Kommer garanterat att gå hit igen! Rekommenderas!

Tack V4372TOannah

Resenärer som tittade på OLYMPIA - DA VINCI tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt OLYMPIA - DA VINCI? Berätta vad du tyckte!