“Gott”
Omdöme om Sannes Coffee

Sannes Coffee
Rankad som nr 15 av 240 Restauranger i Linköping
Beskrivning: Sannes Coffee är både ett kafé och en restaurang som serverar hembakade bakverk, luncher, al carte, sallader samt kalla och varma smörgåsar.
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Vi tog dagens kycklingfile vilken smakade riktigt gott. Ett fint salladsbord, smör, bröd och dricka ingick i priset.

Datum för besöket: februari 2020
Tack brittan55

Omdömet skrevs 22 februari 2020

Vi tog dagens kycklingfile som smakade väldigt gott. Ett fint salladsbord till med smör, bröd och dricka.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 192ullam
Omdömet skrevs 17 oktober 2019 från mobil enhet

Trevlig personal. Inget vidare läge, mitt i gångstråket i Ikanohuset. Priserna stämde inte. Var där en vardag. Gott om plats.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack clagor
Omdömet skrevs 5 oktober 2019

Tog en dagens kyckling med kantarellsås till lunch. Det smakade bra, men såsen var lite likt vatten. Skulle varit lite mera redning i den.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack brittan55
Omdömet skrevs 4 april 2019 från mobil enhet

Åt på Sannes under arbetsresa i Linköping. God, vällagad mat och trevligt bemötande. Något små portioner. Plus för att kaffe/te och dryck ingår.

Datum för besöket: april 2019
Tack 717mattiasb

Resenärer som tittade på Sannes Coffee tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Sannes Coffee? Berätta vad du tyckte!