“Besvikna”

Rankad som nr 11 av 249 Restauranger i Linköping
Kök: Grill, Steakhouse, Svenskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Bokningar

Var här för ett år sen, då var vi supernöjda! Då var restaurangen full, inredningen trevlig o välkomnande, servisen oklanderlig och maten var underbar. Nu, i år, helt tvärtom... vi hade bokat bord men det fanns inget bord dukat till oss. Helt ny inredning, nedgraderat, kändes som ett ordinärt kök med pappersdukar o pappersservetter. När vi påpekar att vi inte fått dukat bord utan fått plocka åt oss bestick o glas fr ett annat bord började servitören att smöra istället... Det lilla extra som funnits var borta, mycket folk som kom o gick men få ätande gäster.

Tack 615annelij
Richard S, Chef på Bk Living Room, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Anneli, tack för din recension.
Mycket tråkig läsning att erat besök inte blev som förväntat, och inte heller låter som den upplevelse vi vill förmedla till våra gäster. Självfallet ska matgäster aldrig placeras vid ett odukat bord, och ni ska absolut inte behöva plocka åt er bestick och glas från ett annat. Jag hoppas såklart att få se er igen och få en chans att ändra er uppfattning utav vårt uppdaterade koncept, hör gärna av dig till mig på linkoping@harrys.se vad vi ska se över för att bli ännu bättre!

Man kan förvänta sig mer av en restaurang som har haft ett gott omdöme under många år. Maten är långt ifrån vad man hade tänkt sig. En kall entrecote är inte vad man hade tänkt sig. Servicen var ännu sämre än maten.

Tack Per E
Richard S, Chef på Bk Living Room, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Per, detta var riktigt tråkig läsning som jag såklart ska ta upp med personalen. Kontakta mig gärna på linkoping@harrys.se med lite fler detaljer om ditt besök så jag kan reda ut vad det var som gått fel. Jag hoppas vi får en ny chans i framtiden att bättra på din bild utav oss!

Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Perfekt ställe för en AW. Antingen bara en drink eller ett glas bubbel framför brasan. De har förstås också en väldigt trevlig meny. Få rätter men goda. Även en grillmeny att kombinera ifrån som gör valmöjligheterna desto större.

1  Tack aRhoos
Richard S, Chef på Bk Living Room, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2018

Hej och tack för ditt omdömme!
Vi jobbar konstant på att bli bättre och förbättra upplevelsen, och det gör vi bäst med omdömen som lyfter fram både vad vi är bra på, vad vi ska förbättra eller vad vi ska fortsätta med :)
Varmt välkomna fler gånger!

Omdömet skrevs 30 juni 2018

Tråkigt med tomma bord ute under hela middagen, men psl säger att det är fullt. Dålig koll ? Till oxfilén fick man förutom potatis och sås endast lite paprika. Köttet bra, men serveringen underkänd.

1  Tack Carla123456_11

Hej, tack för ditt omdöme!
Låter som vi dessvärre inte lyckades leverera korrekt under erat besök vilket är väldigt trist läsning. Vi har sedan sommaren arbetat hårt med både ny personal, personalutbildningar, förändringar i menyer och utbud för att bli lite skarpare och lite bättre.
Hoppas att vi ses fler gånger så vi får en chans att göra er supernöjda med ert besök! Skulle så inte vara fallet, säg till direkt så lovar jag att göra allt jag kan för att komma tillrätta med eventuella problem som finns kvar!

Omdömet skrevs 12 april 2018 från mobil enhet

Åt en entrecôte från grillen med pommes och pepparsås därtill. Köttet var bra ”stekt”, medium-rare, efter mitt önskemål och pepparsåsen god. Inget i övrigt på tallriken som ”stack ut” vare sig uppläggningsmässigt eller kulinariskt, men en helt tillfredsställande måltid av ”steakhousekaraktär” i trivsam miljö. Maten/besöket får 3,5 stjärnor av 5 från mig.

Tack lotten999

Resenärer som tittade på Bk Living Room tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Bk Living Room? Berätta vad du tyckte!