“trist personal,”

Kök: Grill, Steakhouse, Svenskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 30 juni 2018

Tråkigt med tomma bord ute under hela middagen, men psl säger att det är fullt. Dålig koll ? Till oxfilén fick man förutom potatis och sås endast lite paprika. Köttet bra, men serveringen underkänd.

1  Tack Carla123456_11
Richard S, Chef på Bk Living Room, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2018

Hej, tack för ditt omdöme!
Låter som vi dessvärre inte lyckades leverera korrekt under erat besök vilket är väldigt trist läsning. Vi har sedan sommaren arbetat hårt med både ny personal, personalutbildningar, förändringar i menyer och utbud för att bli lite skarpare och lite bättre.
Hoppas att vi ses fler gånger så vi får en chans att göra er supernöjda med ert besök! Skulle så inte vara fallet, säg till direkt så lovar jag att göra allt jag kan för att komma tillrätta med eventuella problem som finns kvar!

Omdömet skrevs 12 april 2018 från mobil enhet

Åt en entrecôte från grillen med pommes och pepparsås därtill. Köttet var bra ”stekt”, medium-rare, efter mitt önskemål och pepparsåsen god. Inget i övrigt på tallriken som ”stack ut” vare sig uppläggningsmässigt eller kulinariskt, men en helt tillfredsställande måltid av ”steakhousekaraktär” i trivsam miljö. Maten/besöket får 3,5 stjärnor av 5 från mig.

Tack lotten999
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe en kort promenad från Elite Stora Hotellet på torget. De fixade fram ett bord åt mig en fredagskbäll utan bokning. Valde Iberico Racs, sweet potatofries o en sallad. Köttet var en besvikelse. Kunde varit vilken gris som helst o smakade inget speciellt. Däremot var sweetpotato friesen helt perfekta med aioli till. Plus var live pianomusik. Trevlig personal.

1  Tack Pillerilla
Omdömet skrevs 29 januari 2018

Välkomnande och mysig atmosfär och musik i bakgrunden som inte stör samtalet. Maten var otroligt god och servitören hade koll på oss hela tiden. Prisvärt! Måste besökas. Hit återkommer vi gärna.

4  Tack ientullinge
Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Fint välkomnande, bra service och god mat och dryck!
Rekommenderar denna supermysiga restaurang
Mitt i centrumkärnan.

1  Tack Camilla J

Resenärer som tittade på Bk Living Room tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Bk Living Room? Berätta vad du tyckte!