“Smakrik entrecôtetallrik utan överraskning”
Omdöme om Bk Living Room

Bk Living Room
Rankad som nr 11 av 248 Restauranger i Linköping
Kök: Grill, Steakhouse, Svenskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 12 april 2018 från mobil enhet

Åt en entrecôte från grillen med pommes och pepparsås därtill. Köttet var bra ”stekt”, medium-rare, efter mitt önskemål och pepparsåsen god. Inget i övrigt på tallriken som ”stack ut” vare sig uppläggningsmässigt eller kulinariskt, men en helt tillfredsställande måltid av ”steakhousekaraktär” i trivsam miljö. Maten/besöket får 3,5 stjärnor av 5 från mig.

Tack lotten999

Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe en kort promenad från Elite Stora Hotellet på torget. De fixade fram ett bord åt mig en fredagskbäll utan bokning. Valde Iberico Racs, sweet potatofries o en sallad. Köttet var en besvikelse. Kunde varit vilken gris som helst o smakade inget speciellt. Däremot var sweetpotato friesen helt perfekta med aioli till. Plus var live pianomusik. Trevlig personal.

1  Tack Pillerilla
Omdömet skrevs 29 januari 2018

Välkomnande och mysig atmosfär och musik i bakgrunden som inte stör samtalet. Maten var otroligt god och servitören hade koll på oss hela tiden. Prisvärt! Måste besökas. Hit återkommer vi gärna.

4  Tack ientullinge
Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Fint välkomnande, bra service och god mat och dryck!
Rekommenderar denna supermysiga restaurang
Mitt i centrumkärnan.

1  Tack Camilla J
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Ett av dom bättre restaurangerna i Linköping. Lugn och skön atmosfär tillsammans med väl avsmakad mat. Musiken är också vald till att passa miljön.
Väldigt trevlig och servicevänlig personal. Ett perfekt ställe för en helhetsupplevelse

3  Tack Magnus J

Resenärer som tittade på Bk Living Room tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Bk Living Room? Berätta vad du tyckte!