“Trevligt ställe”

Kök: Grill, Steakhouse, Svenskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe en kort promenad från Elite Stora Hotellet på torget. De fixade fram ett bord åt mig en fredagskbäll utan bokning. Valde Iberico Racs, sweet potatofries o en sallad. Köttet var en besvikelse. Kunde varit vilken gris som helst o smakade inget speciellt. Däremot var sweetpotato friesen helt perfekta med aioli till. Plus var live pianomusik. Trevlig personal.

1  Tack Pillerilla

Omdömet skrevs 29 januari 2018

Välkomnande och mysig atmosfär och musik i bakgrunden som inte stör samtalet. Maten var otroligt god och servitören hade koll på oss hela tiden. Prisvärt! Måste besökas. Hit återkommer vi gärna.

4  Tack ientullinge
Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Fint välkomnande, bra service och god mat och dryck!
Rekommenderar denna supermysiga restaurang
Mitt i centrumkärnan.

1  Tack Camilla J
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Ett av dom bättre restaurangerna i Linköping. Lugn och skön atmosfär tillsammans med väl avsmakad mat. Musiken är också vald till att passa miljön.
Väldigt trevlig och servicevänlig personal. Ett perfekt ställe för en helhetsupplevelse

3  Tack Magnus J
Omdömet skrevs 20 januari 2018

Otroligt mottagande och perfekt service av Elin
Trevlig atmosfär förrätt, varmrätt och dessert var mycket goda
Utmärkt med Elin som servitris, hon kunde allt om menyn och var bra på viner
Kan verkligen rekommenderas

1  Tack akeorrhagen

Resenärer som tittade på Bk Living Room tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Bk Living Room? Berätta vad du tyckte!