“Just Perfect”

Kök: Grill, Steakhouse, Svenskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Ett av dom bättre restaurangerna i Linköping. Lugn och skön atmosfär tillsammans med väl avsmakad mat. Musiken är också vald till att passa miljön.
Väldigt trevlig och servicevänlig personal. Ett perfekt ställe för en helhetsupplevelse

3  Tack Magnus J

Omdömet skrevs 20 januari 2018

Otroligt mottagande och perfekt service av Elin
Trevlig atmosfär förrätt, varmrätt och dessert var mycket goda
Utmärkt med Elin som servitris, hon kunde allt om menyn och var bra på viner
Kan verkligen rekommenderas

1  Tack akeorrhagen
Omdömet skrevs 19 januari 2018

Äter ofta ute i Linköping men ringer alltid till BK först.
Inte minst för den härliga personalen, men också för att maten är godast här, såväl kött, fisk och fågel, allt med härliga tillbehör.
Är dessutom sanslöst svag för just BKs sötpotatispommes...

1  Tack janpandersson
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Jag var här tillsammans med min pojkvän en onsdagkväll på middag. Vi beställde fördrinkar, förrätt, varmrätt och vin. Förrätten (Tartar) var supergod. Det enda som skulle varit med var en bit bröd.
Huvudrätten (Hjort) var den godaste vi ätit. Vi är båda supernöjda och kommer verkligen komma tillbaka! Servicen var perfekt!

1  Tack Freya B
Omdömet skrevs 8 januari 2018

En trevlig restaurang i Linköping. Vi var ett sällskap på 6 personer. Lite förvirrade kypare som kändes som de inte riktigt hade koll. Men de flesta i sällskapet var väldigt nöjda med maten. Personligen tog jag grillad tonfisk och kyparen ursäktade att det inte fanns någon sås som passade tonfisken (vilket var helt ok) men man kunde väl i alla fall fått en citronklyfta till tonfisken? Eller varför inte ta fram en god sås som passar till Tonfisk om man nu har det på menyn? De andra åt kötträtter som var bra tillagade men min tonfisk var tyvärr helt genomstekt.

1  Tack Johan N

Resenärer som tittade på Bk Living Room tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Bk Living Room? Berätta vad du tyckte!