“Överraskning!”

Rankad som nr 62 av 248 Restauranger i Linköping
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 19 augusti 2018

Vi åt lunch där 2 gånger, blev så positiv överraskade. Utåt ser inte loggande ut men restaurangen var fräsch. Mycket att välja men saknade kycklingspett- eller filé. Vi återkommer när vi kommer nästa gång till Linköping.

Tack Susanna P

Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Stannade till här för en lunchbuffé under semestern. Vi kom i slutet av serveringstiden men det var inga problem.
Restaurangen ligger på 2,a våningen i centrala Linköping.
Buffén kostade 105kr för alla över 10 år. 85 kr om man hade studentkort.

Gott om sittplatser. Bekväma soffor.
Stort utbud av mat även för vegetarianer. Flera olika drickor med fri påfyllning.

Rekommenderas

Tack Christel B
Omdömet skrevs 9 augusti 2018

Grisiga bord efter föregående gäster. Löpandeband atmosvär. Tar 105 kr för buffén som andra "kinaställen" tar 85-89 kr för.

Tack pakarlson
Omdömet skrevs 19 juli 2018 från mobil enhet

Vi var här på kvällen och tog avsmakningsmenyn med kinesiska tapas. Oxfilén var spicy och saftig. Räkorna väldigt färska och fina. Sichuan kycklingen (på svensk kött) var jättegod. Och helheten summerades som en väldigt bra middag. Barnen fick god hjälp att välja utifrån allergier och vi var alla nöjda med kvällens val.

Tack Viken W
Omdömet skrevs 16 juli 2018

Besökte tillsammans med en vännina restaurangen för lunchbuffe en söndag, då priset låg på 159 kr för buffe inkl efterrätt (glass, konserverad frukt, friterad frukt, kaffe ,minibrownies och kaka).

Lokalerna är mycket fräscha sedan renoveringen, uteserveringen såg jättemysig ut men på tok för varmt att sitta där en het sommardag, inne var det svalt och skönt.

Buffen är bred men jag saknade flera kycklingrätter, det fanns bara en sorts kycklingwok. Plus för fri påfyllning av valfri dryck.

Även på denna asiatiska restaurang upplevde jag personalen som stram, försökte le vänligt, tacka osv men det var svårt att få ett leende tillbaka, tyvärr. Dessutom var det en herre i personalen som övervakade buffen och borden hela tiden, troligtvis för att kunna plocka bort direkt, fylla på mat osv men det kändes lite som en hök och han sa inte sa ett ord eller gav någon blick alls när han plockade bort tallrikar från vårt bord.

Sammanfattningsvis känns priset på 159 kr lite i överkant för den samlade upplevelsen, men trots detta kommer jag nog återvända för lunch då och då eftersom det ändå var god mat, brett utbud och fräscht att sitta där.

Tack Cammilla_D

Resenärer som tittade på Ming Palace tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Ming Palace? Berätta vad du tyckte!