“God buffé och fräscha lokaler men kan förbättras”
Omdöme om Ming Palace

Ming Palace
Rankad som nr 62 av 248 Restauranger i Linköping
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 16 juli 2018

Besökte tillsammans med en vännina restaurangen för lunchbuffe en söndag, då priset låg på 159 kr för buffe inkl efterrätt (glass, konserverad frukt, friterad frukt, kaffe ,minibrownies och kaka).

Lokalerna är mycket fräscha sedan renoveringen, uteserveringen såg jättemysig ut men på tok för varmt att sitta där en het sommardag, inne var det svalt och skönt.

Buffen är bred men jag saknade flera kycklingrätter, det fanns bara en sorts kycklingwok. Plus för fri påfyllning av valfri dryck.

Även på denna asiatiska restaurang upplevde jag personalen som stram, försökte le vänligt, tacka osv men det var svårt att få ett leende tillbaka, tyvärr. Dessutom var det en herre i personalen som övervakade buffen och borden hela tiden, troligtvis för att kunna plocka bort direkt, fylla på mat osv men det kändes lite som en hök och han sa inte sa ett ord eller gav någon blick alls när han plockade bort tallrikar från vårt bord.

Sammanfattningsvis känns priset på 159 kr lite i överkant för den samlade upplevelsen, men trots detta kommer jag nog återvända för lunch då och då eftersom det ändå var god mat, brett utbud och fräscht att sitta där.

Tack Cammilla_D

Omdömet skrevs 6 maj 2018 från mobil enhet

God vegetarisk mat på tapasmenyn. Flera olika varianter att välja på. Nice vegetarian good on the tapas menu.

1  Tack My S
Omdömet skrevs 7 september 2017 från mobil enhet

Kinakrog...? Hela lunchbuffén består av
thaimat. Dessutom dåligt utfört. Nej! Välj ett annat ställe i stan, för här blir du inte
imponerad. Priset är dessutom högt för lunch.

Att de har ett högt betyg kan bara tyda på att folk gillar tanken på att äta hur mycket du vill på buffén. För maten förtjänar inte det betyget.

Tack Fredrik J
Omdömet skrevs 10 juni 2017

Väldigt bra restaurang med kinesisk mat.särskilt fridag och lördag med sushi buffet.Bra priser också.

Tack Emad A
Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Meny som en vanlig Kina restaurang. Maten var bra och man blev riktigt mätt. Otrevlig servitör. Priserna var helt ok.

Tack leif9

Resenärer som tittade på Ming Palace tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Ming Palace? Berätta vad du tyckte!