“Väldigt bra restaurang”

Rankad som nr 62 av 248 Restauranger i Linköping
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 10 juni 2017

Väldigt bra restaurang med kinesisk mat.särskilt fridag och lördag med sushi buffet.Bra priser också.

Tack Emad A

Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Meny som en vanlig Kina restaurang. Maten var bra och man blev riktigt mätt. Otrevlig servitör. Priserna var helt ok.

Tack leif9
Omdömet skrevs 22 januari 2017

Bra service. Mycket trevlig personal. Däremot trångt och lite stökigt. Lite rörigt runt buffén. Maten medelmåttig nivå.

Tack Henrik I
Omdömet skrevs 15 november 2016

Ett klassiskt Kina-matställe med god mat och mycket att välja på. Absolut bästa Kina-matstället i Linköping!

Tack Mimmi G
Omdömet skrevs 20 september 2016 från mobil enhet

Mycket att välja på och allt jag prövade var gott. Buffé, sallad, dryck, efterrätt och kaffe med kaka för 90kr var helt okej.
Omtyckt ställe då det var så gott som fullsatt under lunchen.

Tack Robban S

Resenärer som tittade på Ming Palace tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Ming Palace? Berätta vad du tyckte!