“Kan bli bättre”

Rankad som nr 62 av 252 Restauranger i Linköping
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Meny som en vanlig Kina restaurang. Maten var bra och man blev riktigt mätt. Otrevlig servitör. Priserna var helt ok.

Datum för besöket: februari 2017
Tack leif9

Omdömet skrevs 22 januari 2017

Bra service. Mycket trevlig personal. Däremot trångt och lite stökigt. Lite rörigt runt buffén. Maten medelmåttig nivå.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Henrik I
Omdömet skrevs 15 november 2016

Ett klassiskt Kina-matställe med god mat och mycket att välja på. Absolut bästa Kina-matstället i Linköping!

Datum för besöket: mars 2016
Tack Mimmi G
Omdömet skrevs 20 september 2016 från mobil enhet

Mycket att välja på och allt jag prövade var gott. Buffé, sallad, dryck, efterrätt och kaffe med kaka för 90kr var helt okej.
Omtyckt ställe då det var så gott som fullsatt under lunchen.

Datum för besöket: september 2016
Tack r0bbans
Omdömet skrevs 14 september 2016 från mobil enhet

Perfekt lunchbuffé om en vill äta gott och mycket. Dock inte lika prisvärt på kvällarna. Har för mig att de har studentrabatt.

Datum för besöket: september 2016
Tack OJAndersson

Resenärer som tittade på Ming Palace tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Ming Palace? Berätta vad du tyckte!