“Hyfsat, inte mer.”

Rankad som nr 62 av 248 Restauranger i Linköping
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 22 januari 2017

Bra service. Mycket trevlig personal. Däremot trångt och lite stökigt. Lite rörigt runt buffén. Maten medelmåttig nivå.

Tack Henrik I

Omdömet skrevs 15 november 2016

Ett klassiskt Kina-matställe med god mat och mycket att välja på. Absolut bästa Kina-matstället i Linköping!

Tack Mimmi G
Omdömet skrevs 20 september 2016 från mobil enhet

Mycket att välja på och allt jag prövade var gott. Buffé, sallad, dryck, efterrätt och kaffe med kaka för 90kr var helt okej.
Omtyckt ställe då det var så gott som fullsatt under lunchen.

Tack Robban S
Omdömet skrevs 14 september 2016 från mobil enhet

Perfekt lunchbuffé om en vill äta gott och mycket. Dock inte lika prisvärt på kvällarna. Har för mig att de har studentrabatt.

Tack OJAndersson
Omdömet skrevs 5 september 2016

Lördagens shoppingbuffé mycket omväxlande och smakrik.Trevlig personal som snabbt dukar av och informerar om de olika rätterna. Den lilla prisökningen nyligen är helt OK.

Tack torkelster

Resenärer som tittade på Ming Palace tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Ming Palace? Berätta vad du tyckte!