Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
Travelocity
eDreams
Omdömet skrevs 6 november 2020

Kom sent på kvällen men det fungerade smidigt att komma in i rummet efter inchecknings tiden. Rummet var så super mysigt och lite gammaldags med lågt i tak men det visste vi. Det enda som kunde ha önskats var att extra sängen skulle ha varit bäddad då vi kom så sent och vi hittade inte var sängkläderna var till extra sängen. Det är så lugnt, tyst och fint område så vi kände oss verkligen utvilade när vi vaknade efter en god natts sömn. Det var trevligt att gå en kort bit till Dahlbergs cafe för att äta frukost som kändes Corona säkert. Det var inte så mycket folk i caféet så det gick att hålla avstånd och man satt inte nära andra sällskap. Vi kommer att bo här fler gånger.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack amosesson1
Omdömet skrevs 14 september 2020

Mysigt litet rum i en gammal träbyggnad, stort badrum av lite äldre modell.
Trevlig personal som sköter om Hotellet och mysig frukostbuffe i Cafe byggnaden. Vi hade tur med vädret och kunde sitt i trädgården.

Lugnt & tyst och trevligt område i gamla Linköping.

Rekommenderas.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Lenpet6
Omdömet skrevs 13 september 2020

Mitt i gamla Linköping ligger detta tysta (bilfria) hotell .vi bodde i rum Hilma,lågt i tak(max 1,83 m) charmigt med frukost på cafe' Dahlberg,där vi också checkade in.Enda problemet vi hade på rummet,tyvärr kall natt med ingen möjlighet att reglera värme.
För besökare som kommer utifrån ,tänk på att ni fått ordentligt beskrivet var man parkera bil ,samt en karta över området

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Lars H
Omdömet skrevs 9 april 2020 från mobil enhet

Vilken miljö! Vi anlände sent på kvällen och omslöts genast av en härlig atmosfär med komfort och omtanke. Vi vaknade upp i den vackraste hotellmiljö vi upplevt. Frukosten var gudomligt god, allt man kunde önska sig och i en helt fantastisk salong. Rekommenderar detta B&B varmt.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack annlos2019
Omdömet skrevs 30 november 2019 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt. Underbart läge mitt i gamla Linköping. Tyst och stilla, bekväma sängar, härlig mysig frukost (70 m bort) med nybakat bröd. När vi kom ut så hade dom börjat packa upp julmarknaden rakt utanför dörren. Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Skulle önskat att jag kunde stanna ett par dagar till. Gratis Wi-Fi. Parkering en bit bort. Man får inte köra här men det gick att köra in och lämna bagaget. Det fanns ett litet bord med sällskapsspel, en fin gest. Jag skulle inte vilja ändra någonting med detta fina B&B!

Datum för vistelsen: november 2019
3  Tack annawV7696YH