“Fantastisk mat”

Johannes Kok
Rankad som nr 11 av 239 Restauranger i Linköping
Kök: Europeiskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat! Kött som smälte i munnen och tillbehör med som var lagom kryddat. Det var länge sen vi åt sååå otroligt god mat! Personalen gav god service, de var både kunniga och trevliga. Det var första gången vi besökte Johannes Kök men definitivt inte den sista!

Tack Carina1971

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

En helt ok middag där vi testade dagens specialitet, en grillbricka för 4 personer. En ordentlig klubb stek, oxfilé samt ryggbiff. Ryggbiffen var outstanding det bästa och vi var alla 4 besvikna på klubb steken. Tillbehören bra men inte det lilla extra. Vinet vi ville ha slut och alternativen 150kr dyrare/flaska..
trevligt men testar nog en annan restaurang nästa gång i Linköping.

Tack Anders R
Omdömet skrevs 11 december 2017 från mobil enhet

En mycket trevlig restaurang som vi upptäckte när vi var på besök i Linköping . Goda drinkar, gott kött och trevlig atmosfär!

Tack Jan N
Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Vi började med en drink - underbart gott. Enormt skicklig bartender. Sen fortsatte vi med middag.
Fantastiskt kött, underbar lokal, gott vin och god Irish coffee

1  Tack Katja S
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

70-års firande med familjen och alla var nöjda och glada. Dock väldigt små ostron , borde gå upp minst en storlek , lite stressad personal med mycket spill på bordet men glad o trevlig ändå

Tack Pelle F

Resenärer som tittade på Johannes Kok tittade också på

Linköping, Östergötlands län

Besökt Johannes Kok? Berätta vad du tyckte!